Čatbots nodrošina unikālu iespēju veidot personiskas attiecības ar lietotāju. Pateicoties etiķetēm jeb “tagiem”, kurus var piešķirt lapas sekotājiem, tos var iedalīt pēc interesēm, finansiālajām iespējām, vecuma, izglītības līmeņa (ja Jūs piedāvājat, piemēram, kursus), dzimuma, saziņas valodas, dzīvesvietas utt. - komunikatoru ierobežo tikai viņa iztēle.
"Kāds droši vien jau nodomāja: “Es to visu varu darīt bez maksas – manuāli.” Jā, varat, tomēr ne gluži. Čatboti ir “industriālā revolūcija” komunikācijas jomā – visu var darīt manuāli, tomēr efektīvāk iegādāties mašīnu. Ņemsim visbanālāko piemēru – par konkursiem. Zem šādām publikācijām zīmoli saņem apmēram 300–500 komentāru. Tagad iedomājieties, ka Jums uz katru no tiem ir jāatbild manuāli, jānosūta kāds dokuments, aplāde vai video. Pārdomātā komunikācijā būtu jāseko arī turpmākam dialogam, kas sastāvētu no vēl vismaz 5-6 posmiem. Lai manuāli nodrošinātu šādu komunikāciju, darbiniekam nepieciešama vesela darba nedēļa," norāda Vorkule.
Turpretim čatbots ar šo uzdevumu tiek galā sekundes laikā, un sociālo tīklu menedžeris var nodoties stratēģiski svarīgāku jautājumu risināšanai.
Svarīga priekšrocība: čatbotus var marķēt atbilstoši zīmolam. Manuāli tas nav iespējams. Vēl viens nozīmīgs faktors – būtiski samazinās ar cilvēcisko faktoru saistītās kļūdas (pareizrakstība, neprecīza informācija, nepareizs formulējums). Tajā pašā laikā iespējas dažādot mijiedarbību ar sekotāju ir praktiski neierobežotas, jo robots var izsūtīt aplādes, video, failus (pdf, doc, mp3, xls utt.), saites.
Tāpat ziņu izskatu var dažādot ar attēliem, video, gif, emotikonām, padarot saziņas stilu draudzīgāku.