Šāda informācija līdz 2019.gada 23.oktobrim nebija ievietota arī čeku loterijas tīmekļvietnē "cekuloterija.lv", tādējādi sabiedrībā radot neizpratni un jautājumus, kas tika apspriesti publiskajā telpā.
Tikai revīzijas plānošanas posmā pēc revidentu aicinājuma VID pilnveidoja tīmekļvietnē "cekuloterija.lv" uzrādāmo informāciju, tomēr tā ir atrodama sadaļā "Palīdzība", ja tiek meklēta atbilde uz jautājumu "Vai ir lielāka iespēja laimēt čeku loterijā, ja reģistrēju čeku, kvīti, biļeti, kas izsniegta par pakalpojumu", nevis tīmekļvietnes sākumlapā.
Revīzijas laikā, pārbaudot čeku loterijas īstenošanas organizāciju, konstatēts: lai arī pirmās čeku loterijas organizēšanā tās tehniskais nodrošinātājs SIA "Mobilly" pieļāva tehnisku kļūdu, publicējot uzvarētājus divas dienas pirms izlozes translēšanas, turpmākajā čeku loterijas organizēšanā tehniskas problēmas nav identificētas.
Revīzijas laikā, pārbaudot VID 2019.gadā piešķirtā finansējuma atbilstību čeku loterijas mērķim un plānotajiem pasākumiem, neatbilstības nav konstatētas. Tomēr, plānojot čeku loterijai nepieciešamās izmaksas, visas izmaksu pozīcijas sākotnēji VID nebija apzinātas, norāda Valsts kontrole.
Tāpat Valsts kontroles revīzijā konstatēts, ka kopumā VID nodrošina čeku loterijas pasākuma rezultātā iegūtās informācijas analīzi.
Atbilstoši revīzijas laikā sniegtajai informācijai, lai varētu sākt nodrošināt nepieciešamo datu analīzi, VID sākotnēji bija nepieciešams izveidot Datu noliktavas sistēmā pārskatus no datiem, kas saņemti no čeku loterijas tehniskā nodrošinātāja. Nepieciešamo pārskatu sagatavošana tika pabeigta 2019.gada 20.novembrī, tādējādi iegūtās informācijas aktīva izmantošana sākta tikai no 2019.gada novembra. Datu analīze vēl nebija sākta attiecībā uz nodokļu maksātājiem, kuri iesniedz gada deklarācijas, jo to iesniegšanas termiņš vēl nebija iestājies.