Vispirms šīs lentītes 2005. gadā izdalīja brīvprātīgie studenti, bet drīz vien savu atbalstu sniedza arī valsts, kas lentītes izplatīja gan visā Krievijā, gan ārpus tās. Līdz 2014. gadam tika izdāļāti vairāk nekā simts miljoni lentīšu. “RIA Novosti” sleju autori apgalvo, ka viņu tautas kampaņai bija izdevies veiksmīgi radīt vienojošu Krievijas identitātes simbolu - izdarīt to, kas citiem nebija izdevies.
“Lentīte, kas simbolizēja triumfu karā un piemiņu, guva panākumus tur, kur Neatkarības dienas un citi simboli bija neveiksmīgi - tā vienoja krievus,” 2007. gadā rakstīja “RIA Novosti”.
Lentītes ātri vien ieguva arī politisku nozīmi.
Liberālais žurnālists Oļegs Kašins rakstīja, ka krievu nacionālisti lentīti valkāja jau protestos Igaunijā 2007. gadā, kad Igaunijas valdība paziņoja, ka vēlas no centrālā laukuma aizvākt padomju kara pieminekli.
“Tā pavasara protesta dalībnieki arī valkāja lentītes, un tā bija nozīmīga epizode lentītes transformācijā par konkrētas politiskās partijas un uzskatu simbolu,” 2014. gadā rakstīja Kašins, kad lentīte kļuva kontroversāla tās izmantojuma Austrumukrainā dēļ.
“Lentīte bija piemiņas simbols, bet tad pēkšņi tā kļuva par valsts simbolu, bet pēc tam par lojalitātes autoritātēm simbolu,” piebilda Kašins.
Bija baumas, ka lentīte tika radīta kā kontroversāls simbols Ukrainas 2004. gada Oranžajai revolūcijai, tomēr tas nešķiet ticami. Tiesa, vēlāk, kad krievu liberāļu, nacionālistu un citu aktīvistu pulki savācās protestos zem baltās lentītes simbola, daži Georga lentīti sāka prezentēt kā opozīciju Baltajai lentītei.