Izsludināts konkurss uz "RB Rail" valdes locekļa amatu

"Rail Baltica". Ilustratīvs foto.
"Rail Baltica". Ilustratīvs foto. Foto: Evija Trifanova / LETA

Izsludināts konkurss uz Baltijas valstu kopuzņēmuma AS "RB Rail", kas izveidots dzelzceļa projekta "Rail Baltica" īstenošanai, valdes locekļa/finanšu direktora amatu, aģentūru LETA informēja personāla atlases kompānijas "Arista Executive Search" pārstāvji.

Valdes locekļa/finanšu direktora galvenā atbildības joma būs "Rail Baltica" attīstības finanšu plānošana un pārvaldīšana.

Amata kandidātiem prasīts maģistra grāds, augstākā līmeņa vadības pieredze ar infrastruktūru saistītos projektos, pieredze finanšu plānošanā un vadībā, kā arī tiks vērtēta pretendentu reputācija, kurai ir jābūt nevainojamai.

Pretendenti var pieteikties konkursā līdz 4.jūnijam.

Kandidātu atlases procesu veiks personāla atlases kompānija "Arista Executive Search". Kandidātu atlases process notiks vairākās kārtās, ietverot sākotnējo pārbaudi, lai pārliecinātos par kandidātu atbilstību pamatprasībām, padziļinātu vadības un profesionālo kompetenču novērtēšanu.

"RB Rail" ir Latvijas, Lietuvas un Igaunijas kopuzņēmums, kas izveidots, lai koordinētu "Rail Baltica" projekta īstenošanu. "RB Rail" ir atbildīgs par dzelzceļa projekta izstrādi, būvniecību un mārketinga aktivitātēm. Kompānijas akcionāri ir Latvijas "Eiropas dzelzceļa līnijas", Igaunijas "Rail Baltic Estonia" un Lietuvas "Rail Baltica Statyba".

Šobrīd "RB Rail" valdes priekšsēdētājs ir Agnis Driksna, kā arī valdes locekļi Igns Degutis,  Kaido Zimmermans un Marks Loaders.

Jau ziņots, ka "Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.

Paredzēts, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem. Plānots, ka "Rail Baltica" dzelzceļa līnija būs gatava satiksmei 2026.gadā.

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu