Kā portāls TVNET uzzināja uzņēmumā, kopumā veikala izveidē pakāpeniski ir investēti aptuveni 160 tūkstoši eiro. Ja lielākajai daļai no "220.lv" sortimenta uzglabāšanai ir nepieciešama noliktava ar kopējo platību vairāk nekā 20 000 kvadrātmetru, kas dzīvē ir mērāms apmēram trīs futbola laukumu lielumā, tad jaunā veikala un preču saņemšanas punkta kopējā tirdzniecības platība ir 250 kvadrātmetri.
Tajā klienti var saņemt savus tiešsaistē veiktos pasūtījumus un pieprasītākās preču kategorijas, ko piedāvā "220.lv" – smaržas un kosmētiku, elektronikas preces, kā arī unikālos bērnu apģērbu un rotaļlietu zīmolus.
“Mūsu mērķis ir nodrošināt visplašāko sortimentu, ērtu pirkumu veikšanu un ātru preču piegādi. Jaunais 220.lv veikals darbojas pēc jauna koncepta, un tas ir plašāks un ērtāks par citiem mūsu zīmola klātienes veikaliem, kā arī tas nodrošina “showroom” funkciju, kas palīdz mūsu klientiem izmēģināt nepieciešamākās preces - sezonas apģērbu bērniem, smaržas, elektronikas preces un dāvanas, piemēram, rotaļlietas,” norāda "220.lv" komunikācijas un mārketinga vadītāja Līga Bubko.
Attīstoties un stiprinot pozīciju tirgū, "220.lv" tiecas nodrošināt efektīvu darba procesu un veidot ērtu darba vidi saviem darbiniekiem. Tā rezultātā, jau tuvākajos mēnešos "220.lv" pārcels arī savas administratīvā biroja telpas uz “Akropole” Biznesa centru.