Tāpat raidījuma dalībniekiem tika vaicāts par sadarbību ar Valsts policiju, lai, piemēram, identificētu personas, kas neievēro karantīnu.
Saskaņā ar Pūķa teikto, šāda datu apmaiņa nenotiek.
“Pilnīgi, konceptuāli un globāli ne,” sacīja Pūķis. Tomēr atsevišķos gadījumos policija var iegūt lietotāju datus, bet tam ir nepieciešama tiesneša sankcija.
“Apturi Covid” - veids, kā "tehnoloģiju milži" uzlabo savu tēlu
Kā ziņots iepriekš, lietotnes “Apturi Covid” izstrāde bija brīvprātīga un bez maksas. Līdz ar to sarunas dalībniekiem jautājām, kāds labums no šādas brīvprātīgas iesaistīšanās ir, piemēram, tādām lielām tehnoloģiju kompānijām kā “Google” vai “Apple”.
Saskaņā ar “TechHub Riga” līdzdibinātāja Andra Bērziņa teikto raidījumā, tas ir veids, kā šie uzņēmumi var uzlabot savu starptautisko tēlu.
“Es domāju, ka zināmā mērā viņi saredz sev to labumu, ka viņi varētu mazliet atgūt sabiedrības uzticību, kas dažu pēdējo gadu laikā varbūt tika zaudēta saistībā ar viltus ziņām un tādām lietām,” skaidroja Bērziņš.
Savukārt “LMT” viceprezidents Ingmārs Pūķis piebilda, ka liels uzņēmums, izņemot peļņu, interesējas arī par savu identitāti. Nauda nav vienīgais motivators. Tāpēc uzņēmumi ik pa laikam labprāt piedalās blakusprojektos, kas dod sabiedrisko labumu, atzīmēja viņš.
Kā ziņots, lietotnes “Apturi Covid” izstrādē no biznesa sektora piedalījās “LMT”, "Mak IT", "TestDevLab", "Zippy Vision", "ITcentrs" un nevalstiskās organizācijas "TechHub Riga" līdzdibinātājs Andris Bērziņš. No akadēmiskā un valsts sektora atbalstu sniedz Valsts prezidents un Valsts prezidenta kanceleja, SPKC, Veselības ministrija, Datu valsts inspekcija, "NATO StratCom" un Latvijas Universitāte. Savukārt digitālās komunikācijas partneri ir "Nord DDB Riga", "Deep White", "Wrong" un "Mobilly".