Uzvarētāji: (milj. km gadā, ATD dati)
Liepājas autobusu parks – 11,91 milj. km;
Nordeka – 7,78 milj. km;
Sabiedriskas autobuss – 7,35 milj. km;
Talsu autotransports – 6,78 milj. km;
Daugavpils autobusu parks (kopā ar apakšuzņēmēju) – 4,62 milj. km;
Rēzeknes autobusu parks – 4,29 milj. km.
Tukuma auto – 2,72 milj. km;
A/S “Liepājas autobusu parks” valdes priekšsēdētājs Leonīds Krongorns veiksmīgo rezultātu skaidro ar izvēlēto stratēģiju dalībai konkursā, kā arī lielo pieredzi, piedaloties iepirkumos.
Pēc ATD datiem, “Liepājas autobusu parka” apjoms nākamajā gadā pret iepriekšējo pieaugs par aptuveni trešdaļu (no 7,84 milj. km gadā līdz 11,91 milj. km).
“Liepājas autobusu parka” mazākuma akcionārs (34%) ir pašvaldība, bet vairāk nekā puse uzņēmuma (59.82%) pastarpināti pieder Andra Šķēles ģimenei (67%), kā arī Aināra Šlesera (33%) ģimenei.
Otrs lielākais pasūtījuma apjoms jaunajā periodā ticis uzņēmumam “Nordeka”, kas pieder Jurim Savickim (“Latvijas gāzes” padomes priekšsēdētāja vietnieks, SIA “Itera Latvija” prezidents). “Nordekas” apjoms ir sarucis, salīdzinot ar pagājušo gadu (no 11,48 milj. km uz 7,78 milj. km 2021.gadā).
Bet trešais lielākais pakalpojumu sniedzējs būs SIA “Sabiedriskais autobuss”. Ar šo uzņēmumu - līdz pat aizturēšanai aizdomās par korupciju pērn pavasarī - bija cieši saistīts politiķis Aleksandrs Brandavs, vēlāk kā īpašnieks uzrādīts viņa tēvs. Aleksandrs Brandavs jautājumus ne par uzņēmumu, ne konkursu neuzklausīja, strupi atbildot “nav nekādi komentāri”.
Salīdzinot ar pagājušo gadu, “Sabiedriskais autobuss” savu pārvadājumu daļu ir teju dubultojis (no 4,15 milj. km līdz 7,35 milj. km).