Ja Rolls-Royce meistars kaut ko dara, tad kārtīgi un rūpīgi. Tas attiecas kā uz pilna izmēra automobiļiem, tā tagad arī mērogā 1:8 izgatavotajiem modelīšiem.
Ja ar vienu Rolls-Royce par maz jeb auto modelītis īstas mašīnas cenā
Rolls-Royce lepojas ar roku darbu, kas tiek ieguldīts katra automobiļa radīšanā. Vai tas būtu lētākais no modeļiem - Wraith - vai zīmola flagmanis Phantom.
Roku darbs un milzu pacietība nepieciešama arī tam, kurš montē Rolls-Royce pirmā apvidnieka Cullinan modeli. Jo mērogā 1:8 izgatavotais miniatūrais auto sastāv no 1000 rūpīgi izgatavotām detaļām un to precīza salikšana prasa aptuveni 450 stundas jeb vairāk nekā pusi no laika, kas nepieciešams pilna izmēra īstas mašīnas samontēšanai.
Tāpat kā īsto auto, arī modelīti pircējs var pasūtīt atbilstoši savai gaumei. Tādējādi viņa rīcībā ir katalogs ar vairāk nekā 40 000 virsbūves krāsu toņiem. Kad Cullinan modeļa detaļas ir nokrāsotas, Gudvudas kompānijas meistars ar rokām to nopulē līdz perfektam spīdumam. Modelītim pat ir Rolls-Royce leģendārā viduslīnija, kas uzvilkta ar otiņu visā mašīnas garumā.
Salona apdarē tikmēr redzamas tādas nianses kā koka detaļu raksts, diegu raksts uz sēdekļu atzveltnēm, izšuvumi uz galvas balstiem un izgaismoti sliekšņi. Arī zem motora pārsega detalizācija ir pietiekama, lai varētu atpazīt, ka tur atrodas miniatūrs 6,75 litru V12 twin-turbo motors. Bez tā miniatūrais auto ir ieguvis pilnvērtīgu ārējā apgaismojuma sistēmu, kuru var kontrolēt ar tālvadības pulti.
Informācijas par to, cik 1:8 Cullinan varētu maksāt nav, taču Top Gear lēš, ka par automobili, kas tiek piegādāts metru garā ekspozīcijas kastē, Rolls-Royce varētu prasīt pat 30 000 mārciņu jeb tik, cik maksā visnotaļ labs, jauns vidējās klases automobilis.