Rūpējoties par klientu un darbinieku ērtībām, “Maxima Latvija” šogad turpina attīstīt un ieviest veikalos virkni mūsdienīgu tehnoloģiju, kopumā šogad plānojot investīcijas vairāk nekā viena miljona eiro apmērā, portāls TVNET uzzināja uzņēmumā.
“Maxima” jaunākajās tehnoloģijās un digitalizācijā investēs vairāk nekā miljonu eiro (2)
Daudzveidīgie risinājumi palīdzēs turpināt uzņēmuma digitalizāciju, automatizējot procesus, ieviešot jaunus un lietotājiem ērtus risinājumus, kas ir īpaši svarīgi Covid-19 izplatības ierobežošanai.
Arī šogad “Maxima” veikalos tiks attīstīti Mākslīgā intelekta risinājumi, kas veikalu darbiniekiem sniedz iespēju attālināti pārvaldīt preču plauktu piepildījumu un kasu noslodzi.
Tāpat tiks paplašināts pašapkalpošanās kasu tīkls gan Rīgā gan reģionos, darbinieku un klientu ērtībām uzstādīti elektroniskie cenrāži. Savukārt efektīvai pārvaldībai, savstarpējās sadarbības stiprināšanai un ērtākam iepirkšanās procesam Covid-19 izraisītajā ārkārtas situācijā, uzņēmumā šogad tiek plānota virkne digitalizācijas projektu, tostarp darba laika plānošanai un pārvaldībai, digitālai informācijas apritei uzņēmumā u.c.
“Veikalos ieviesto tehnoloģiju iespējas klienti izmanto aizvien vairāk un ir novērtējuši tās atzinīgi. Jau šobrīd atsevišķos “Maxima” veikalos līdz pat 40% pirkumu tiek veikti izmantojot pašapkalpošanās kases un bezkontakta risinājumus. Tas parāda, ka tehnoloģijas iedzīvotāju ikdienā ir kļuvušas par daļu no ērtas, mūsdienīgas iepirkšanās pieredzes. Vienlaikus tās palīdz atvieglot darbinieku ikdienu, celt uzņēmuma produktivitāti un līdz ar to nodrošināt zemas cenas, sniedzot nozīmīgu atbalstu Latvijas ģimenēm. Arī šogad ar pārdomātām investīcijām paplašināsim jau pārbaudīto inovāciju ieviešanu veikalos un jau drīzumā iepazīstināsim ar vēl citiem jauniem tehnoloģiskiem risinājumiem, kas ļaus iepirkties vēl ērtāk un ātrāk,” stāsta “Maxima Latvija” finanšu direktors Valdis Zeps.
Klientu iecienītās pašapkalpošanās kases “Maxima” veikalos ir jau vairāk nekā 10 gadus. Bet kopš pērnā gada par efektīvu veikala darbību lielākajos “Maxima” veikalos nemanāmi palīdz rūpēties Mākslīgā intelekta tehnoloģijas. Tās pieskata plauktu piepildījumu un informē darbiniekus, tādējādi palīdzot rūpēties par to, lai pircēju iecienītākie produkti būtu nepārtraukti pieejami.
Identiska pieeja tiek izmantota pie kasēm - gadījumā, ja cilvēku skaits pie kasēm pārsniedz noteikto normu, veikala direktors saņem informāciju planšetē un efektīvi organizējot darbu, var atvērt papildu kasi ātrākai klientu apkalpošanai.
Savukārt elektroniskās cenu zīmes atvieglo ikdienu darbiniekiem un nodrošina pārskatāmu, aktuālu un precīzu informāciju pircējiem par vairākiem tūkstošiem preču, ko pirms gada kā pirmais Baltijā ieviesa “Maxima XXX” veikals t/c “Akropole”.
Veikalos ieviesta arī digitalizēta sistēma preču derīguma termiņa automātiskam monitoringam, kas palīdz savlaicīgi identificēt pārtikas produktus, kuriem tuvojas derīguma termiņa beigas, tādējādi samazinot pārtikas pārpalikumu daudzumu.