Mārketings pret Covid-19 #18: Jaunā lietu kārtība mārketingā

Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) iniciatīvas "Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos" ietvaros lielā saruna ar radošo direktoru un “partizānu” optimizācijas un automatizācijas laikmetā Gati Mūrnieku.

Sarunā par Maskavu, kur Gatis šobrīd darbojas, netiks runāts, bet tiks mēģināts saprast, kāds ir skats uz Latvijas mārketinga industriju no malas.

Tiks runāts par lietu kārtības pārvērtēšanu un krīzi kā attīstības procesu katalizatoru.

Kā arī, kāda ir katra mārketinga nozares profesionāļa loma un kas mainīsies?

LRA iniciatīvas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju šobrīd un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

Svarīgākais
Uz augšu