Interneta tiešsaistes notikumu sērijas “Distancētu sarunu seriāls” desmitajā epizodē “Intensīvā digitalizācijas terapija” 11. jūnijā tika runāts par straujo digitalizācijas attīstību pandēmijas laikā un attiecīgi sekām pēc tās.
“Distancētu sarunu seriāls”: 10.epizode - diskusija par digitalizāciju pandēmijas laikā
Sarunu moderēja Rīgas Stradiņa universitātes pasniedzējs un pētnieks Mārtiņš Daugulis, un tajā piedalījās “Prāta Vētras” skaņu ierakstu kompānijas valdes locekle Aija Auškāpa, digitālā mārketinga speciālists, aģentūras “New Black” vadītājs Artūrs Mednis, sociālantropologs, Rīgas Stradiņa universitātes docents Klāvs Sedlenieks, “Nords Event Communications” un “Rimi Rīgas maratona” vadītājs, kā arī “Riga Wine & Champagne” dibinātājs, Aigars Nords, un digitālās transformācijas konsultants Miķelis Bendiks.
Šis ir bijis ļoti straujš laiks digitalizācijas jomā, kad tika realizēti pirms tam uz ilgāku laiku plānoti projekti, bet liela daļa patērētāju piespiedu kārtā strauji apguva jaunas iemaņas. Kā tas notika un kā turpināsies? Kādi ir nākamie ilgtermiņa vai varbūt īstermiņa plāni? Līdz ar šo digitalizācijai veltīto epizodi “Distancēto sarunu seriāls” noslēdz sezonu, kas izrādījusies informācijas un emociju bagāta.
““Distancēto sarunu seriāla” sezonas noslēgumā izsaku lielu pateicību radošajai, tehniskajai un organizatoriskajai komandai,” saka aģentūras “SponsorKing” vadītāja un “Distancētu sarunu seriāla” producente Ļena Ferstere. “Priecājos par daudzajiem skatītājiem, kam paspējām kļūt par iknedēļas notikumu. Finālā ir patiess lepnums par pasākumu industrijas pielāgošanās spēju, mainot fokusu no klātienes pasākumiem uz tiešsaisti. Pielāgojies un izdzīvosi…”
Tiešraides notikumu sērija “Distancētu sarunu seriāls” radīta, jo viens cilvēks nav cīnītājs, un pandēmijas laikā šī atziņa ieguvusi dubultu spēku. Katram vajag atbalstu un plecu, sapratni un mierinājumu.
“Distancētu sarunu seriāla” desmitā epizode “Intensīvā digitalizācijas terapija” tika tiešraidīta 11. jūnijā pulksten 18.00 interneta adresēs facebook.com/sponsorking un youtube.com/sponsorking. Sērijas tiešraides skatāmas gan aģentūras “SponsorKing” profilos vietnēs “Facebook” un “YouTube”, gan interneta portālos mammamuntetiem.lv un tvnet.lv.
Tiešsaistes notikumu sērija “Distancētu sarunu seriāls” top ciešā sadarbībā ar “Tele2 Latvija”, Eiropas Savienības māju un ģimenes portālu mammamuntetiem.lv.
Noderīgas saites:
Notikums “Distancētu sarunu seriāls” vietnē "Facebook": https://www.facebook.com/sponsorking/
Notikums “Distancētu sarunu seriāls” vietnē "YouTube": https://www.youtube.com/user/SponsorKing
Ģimenes portāls mammamuntetiem.lv: https://www.mammamuntetiem.lv/