Lai palīdzētu uzņēmumiem izkļūt no pandēmijas radītās krīzes un veicinātu valsts ekonomikas atveseļošanu, no 12. līdz 14. jūnijam Ķīpsalā turpināsies būvniecības izstāde “Māja I 2020”, kas, sākoties ārkārtējai situācijai valstī, tika “iesaldēta’’ izstāžu centrā.
Nedēļas nogalē atgriezīsies izstāde "Māja 2020"
“Šobrīd atjaunot ekonomisko aktivitāti ir tik svarīgi kā vēl nekad. Tiešajai saskarsmei biznesā ir milzu spēks, un tas paver durvis jauniem darījumiem, kontaktiem, idejām un sadarbībai. Biznesa izstāžu darbības atsākšana iekustinās uzņēmējdarbību. Ņemot vērā Izstāžu centra Ķīpsalā kapacitāti un ieviestos drošības pasākumus, mēs spējam organizēt maksimāli drošas izstādes,” uzsver Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrības BT 1 valdes priekšsēdētājs Viesturs Tīle.
Ministru kabineta (MK) noteikumos “Epidemioloģiskās drošības pasākumi un pretepidēmijas pasākumi Covid-19 izplatības ierobežošanai” iekļautās normas regulē reģionālo, nacionālo vai starptautiskas nozīmes izstāžu organizēšanu, kuru mērķis ir veicināt kultūru, uzņēmējdarbības attīstību, tirdzniecību, dzīvesstilu un inovācijas.
MK noteikumi paredz, ka izstāžu norises vietā vienlaicīgi atrodas ne vairāk kā 50% no kopējā cilvēku skaita, ko pieļauj apmeklētājiem pieejamā telpu platība un infrastruktūra. Izstāžu centra Ķīpsalā platība (14 000 m²) ļauj nodrošināt apmeklētāju drošu pārvietošanos, ievērojot sociālās distancēšanās un epidemioloģiskās drošības prasības.
Izstādē “Māja I 2020” būs vismaz trīs metrus platas ejas starp stendu rindām, nodalītas atsevišķas apmeklētāju ieejas un izejas.
Izstāžu centra hallē vienlaicīgi neatradīsies vairāk kā viens apmeklētājs uz 4 m² no publiski pieejamās telpu platības un ikvienam publiski būs pieejama informācija par maksimāli pieļaujamo cilvēku skaitu. Izstāžu centrā regulāri tiek veikta telpu dezinfekcija, ir izvietoti roku dezinfekcijas līdzekļi un brīdinājumi būt sociāli atbildīgiem. Vairāk par drošības pasākumiem skati šeit.
“Biznesa izstādes ir vērtīga platforma jaunu un inovatīvu produktu parādīšanai, kā arī potenciālo klientu un sadarbības partneru iepazīšanai.
Papildu nozarēm, kuras tās apkalpo, izstādes veicina reģionālo attīstību, rada ieņēmumus ceļojumu un tūrisma nozarei, kā arī viesnīcām, restorāniem, mazumtirdzniecībai un transporta nozarei. Biznesa izstādes daudziem uzņēmumiem var palīdzēt straujāk izkļūt no krīzes,” norāda Latvijas Darba devēju konfederācijas ģenerāldirektore Līga Meņģelsone.
Arī Latvijas uzņēmumi novērtē izstādes kā neaizstājamu mārketinga rīku. “Ir svarīgi saprast, ka biznesa izstādes nav izklaide. Izstāžu un B2B tirdzniecības pasākumu dalībnieki ir orientēti uz uzņēmējdarbības veikšanu. Izstāde “Māja I 2020” veicinās tirdzniecību, kas mums šobrīd ir akūti nepieciešams”, norāda norāda izstādē “Māja I 2020” dalībnieks – uzņēmuma “Helmiks R” valdes loceklis Toms Dinvietis.
No 12. līdz 14. jūnijam izstādē “Māja I 2020” Ķīpsalā ar jaunākajām būvniecības tehnoloģijām un risinājumiem mājas būvniecībai no pamatiem līdz jumtam iepazīstinās vadošie ražotāji un tiešie piegādātāji. Visas iepriekšpārdošanā iegādātās biļetes uz izstādi “Māja I 2020” būs derīgas. Vairāk par dalībnieku piedāvājumu skatiet šeit.