Tiešraides arhīvs: E-komercija praksē - Kur ir manas biznesa iespējas?

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Izveidot e-veikalu var ātri un ar nelieliem resursiem. Taču, kā to izdarīt pareizāk jau no pirmā soļa un kā to uzturēt un virzīt turpmāk? Uz šiem jautājumiem palīdzēs atbildēt četru vebināru cikls.

Šajā pirmajā vebinārā no stratēģiska un vienlaicīgi arī praktiska skatu punkta tiks apskatītas tēmas:

• Biznesa mērķi un mērķauditorijas;

• Uz klientu vērsta komunikācija un lietotāju pieredze;

• Vai iespējama e-komercija bez e-veikala izveides;

• Uzņēmēju piemēri, kas ļaus ieskatīties krīzes nesto biznesa transformāciju virzienā.

Vebināra izskaņā Jums būs iespēja ekspertam uzdot Jūs interesējošus jautājums.

Vebināru vadīs digitālā mārketinga eksperts Edgars Koroņevskis. Viņam ir vairāk kā 15 gadu pieredze digitālā mārketinga un lietotāju pieredzes (UX) jomā. Edgars aktīvi darbojas kā pasniedzējs un mentors. Pārstāv digitālā mārketinga uzņēmumu "Piccomedia".

Edgara novēlējums: ”Esiet uz klientu vērsti, apgūstiet jaunas digitālās iespējas, lai saziņai ar auditoriju pievienotu abpusēju vērtību. Šāda e-komercijas stratēģija ļaus sasniegt nospraustos mērķus.»

Pievienojieties pirmajam e-komercijas vebināram kopā ar digitālā mārketinga ekspertu Edgaru Koroņevski.

Posted by SEB Latvia on Wednesday, 10 June 2020
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu