Vairāk uzmanības veiktspējas mārketingam
Tā kā ietekmētāju kļūst arvien vairāk, zīmolu pārstāvji, kas vēlas panākt biznesa izaugsmi no savām mārketinga investīcijām, nevēlēsies maksāt par zīmola atpazīstamību, kas nenes peļņu. Savukārt satura radītāju galvenais izaicinājums šogad būs monetizācija – atrast veidu, kā gūt peļņu no savas komunikācijas sociālajos medijos.
No vēstījuma pastiprinātājiem līdz pilnasinīgiem komunikatoriem
Satura radītāji ir stāstnieki, un zīmoli bieži vien viņus liek savas satura stratēģijas centrā. Tas ir veids, kā zīmola komunikāciju padarīt autentiskāku un efektīvāku. Uzņēmumi ir sākuši domāt par ietekmētāju mārketingu daudz stratēģiskākā veidā – kā par komunikācijas kampaņu, kas ir integrēta kopējā mārketinga stratēģijā, nevis kā kanālu, kas tikai ļauj zīmola ziņojumu nodot plašākai auditorijai.
Aizvien lielāka ietekme biznesa (B2B) mikroinfluenceriem
Biznesa (business-to-business) mikroinfluenceri ietekmē ļoti specifisku mērķauditoriju. Darbs ar vairākiem šādiem mikroietekmētājiem var radīt pieaugošu izpratni par tirgus prasībām un uzņēmējdarbības izaugsmi. Kā tipisks piemērs šiem mikroinfluenceriem ir nozares analītiķi, konsultanti vai personas, kas vada profesionālās organizācijas.
Darbinieks kā ietekmētājs
Visinovatīvākie zīmolu pārstāvji sāk izmantot darbinieku balsis, lai uzlabotu zīmola atpazīstamību sociālajos medijos. Viņi ir pārliecināti, ka darbinieki ir nozīmīgākais mārketinga aktīvs, kāds var būt zīmolam. Arī pētījumi rāda, ka zīmola saturs, ar kuru dalās darbinieki, gūst astoņas reizes lielāku iesaisti nekā saturs, kas tiek publicēts zīmola kanālos.
„RIGA COMM” ir ikgadējs biznesa un IT nozares pasākums Baltijā, kur uzņēmuma resursu vadības, dokumentu vadības, personāla vadības un drošības sistēmu izstrādātāji un piegādātāji, mākoņpakalpojumu, interneta un digitālā mārketinga pakalpojumu sniedzēji, web risinājumu un mobilo aplikāciju izstrādātāji, kā arī IKT produktu ražotāji piedāvā gatavus un personalizētus risinājumus dažādu nozaru un lieluma uzņēmumiem, pašvaldību iestādēm un organizācijām to efektīvai darbībai.