Tā, piemēram, vienošanās par sadarbību un dalību jaunajā “Google” programmā ir panākta ar vācu mediju “Der Spiegel”, FAZ, “Die Zeit”, “Tagesspiegel” un “Rheinishce Post” Vācijā, “Schwartz Media”, “The Conversation”, “Solstice Media” un citiem Austrālijā, kā arī ar “Diarios Associados” (kam pieder vairāki reģionālie mediji) Brazīlijā.
Pašlaik “Google” norāda, ka jaunais produkts ir paredzēts, lai nodrošinātu padziļinātu ziņu izplatīšanas pieredzi, kas pastāvēs gan “Google News”, gan “Discover” platformās.
“Google” no atlasīto izdevēju saraksta no dažādām perspektīvām izvēlēsies jaunā produkta saturu. Benders saka, ka pagaidām “Google” koncentrējas uz vietējiem un reģionālajiem izdevējiem, kas "sabiedrībās rada unikāli vērtīgu pārklājumu".
Jautāts, vai “Google” jaunā produkta izlases sastāvā iekļaus pretrunīgi vērtētus ziņu izplatītājus, Benders sacīja, ka “Google” strādās pie tā, lai nodrošinātu, ka tiek pārstāvēti dažādi izdevēji ar atšķirīgiem viedokļiem, ieskaitot politiskos viedokļus. Sīkākas detaļas gan netika norādītas.
Viņš piebilda, ka jaunais “Google” produkts ļaus lietotājiem gūt “padziļinātu sarežģītas tēmas vai problēmas izklāstu”, kā arī – ļaus lietotājiem atklāt jaunas aktualitātes, kas pašlaik ir svarīgas gan vietējā, gan pasaules mērogā.
Regulatori visā pasaulē, ziņu industrijas pārstāvju grupu mudināti, cenšas ieviest jaunus tiesību aktus, kas pieprasītu tādiem tehnoloģiju gigantiem kā “Google” un “Facebook” tieši maksāt izdevējiem par viņu darbu.
“Google” ir pretojusies šādai idejai un pat ir draudējusi, ka Eiropā “Google News” serviss vairs nebūs pieejams, ja tiks pieņemti attiecīgi tiesību akti vai likumi.