Tā, piemēram, digitālo reklāmu aģentūras “Digital Whiskey” vadītājs Mets Morisons sacīja, ka pastāv liela daļa vidējo un mazo biznesu, kuri vienkārši nevar atļauties nereklamēties. Viņš norāda, ka mazākiem uzņēmumiem “Facebook” ir galvenais reklāmas mērķis, jo reklāmas televīzijā ir pārāk dārgas.
“Vienīgais veids, kā bizness strādā, ir ar reklāmas piekļuvi konkrētai un mērķētai auditorijai, nevis lielai un vispārīgai cilvēku masai. Līdz ar to daudzi uzņēmumi turpina reklamēties sociālajos tīklos,” saka Morisons.
Ir vairāki piemēri, kuros “Facebook” pierāda sevi kā labu uzņēmuma lobēšanas izvēli. “Facebook” struktūra dod Markam Zakerbergam milzīgu ietekmi, lai panāktu izmaiņas. Ja viņš kaut ko vēlas, viņš to noteikti iegūs.
Ir jācenšas panākt, lai tikai viens vīrs maina savas domas
Šeit jāņem vērā, ka “Facebook” akcionāriem nav iespēju izdarīt spiedienu uz Zakerbergu tā, kā to var izdarīt citas kompānijas. Tomēr, ņemot vērā līdzšinējo pieredzi, jāsecina, ka Zakerbergs neko nedarīs, ja viens pats to nevēlēsies.
Līdz šim gan viņš ir izrādījis interesi ko mainīt. Tā, piemēram, pagājušajā piektdienā “Facebook” paziņoja, ka lietotājiem būs iespējams atzīmēt naidpilnu saturu. Tiesa gan, šīs izmaiņas nav pietiekamas, lai apturētu “Stop Hate for Profit” kustības iesāktās aktivitātes.
Arī citi ir sākuši rīkoties
Pirmdien “Reddit” aizliedza “The_Donald” forumu, jo tajā lietotāji bija iesaistīti dažādās aizskarošās aktivitātēs. Lai arī šis forums nebija saistīts ar ASV prezidentu, tas gan izplatīja dažādas interneta mēmes un cita veida saturu, paužot nepārprotamu atbalstu Donaldam Trampam. Arī “Twitch” uz laiku ir apturējis kontu, kuru vada Trampa kampaņa.