Viņš atgādināja, ka marta vidū, kad izziņoja ārkārtējo situāciju, uzņēmumam nācās piedzīvot ļoti strauju pārdošanas apmēru kritumu. Pieprasījums pēc šķidrajiem un vārītajiem olu produktiem kritās par 90% un, var teikt, tas apstājās, it īpaši eksporta tirgos, kur uzņēmums lielu daļu produkcijas piegādāja HoReCa segmentam. Daļa no sadarbības partneriem pārstāja darboties, jo tika slēgtas viesnīcas, bet lielie, industriālie ražotāji Eiropā paņēma pauzi darbībā.
Auškāps piebilda, ka tobrīd uzņēmumam pārdošanas apmēru kritumu HoReCa segmentā nedaudz atsvēra olu čaumalās realizācija, pēc kurām mazumtirdzniecībā nedaudz - par apmēram 5% - pieauga pieprasījums.
"Balticovo" komunikācijas un attīstības direktors atzina, ja pārdošanas apmēri arī turpmāk būtu saglabājušies marta otrās puses līmenī, uzņēmums būtu spiests daļu darbinieku atlaist, jo pārstrādes cehos nodarbināti visvairāk strādājošo. Taču darbiniekus tomēr nenācās atlaist, - no sākuma uzņēmums pārvirzīja daļu resursu uz citām struktūrvienībām, līdz maija sākumā atdzīvojās Čehijas tirgus un pēcāk pamazām citi ārvalstu produkcijas realizācijas tirgi.
"Šobrīd apmēram 80-90% apmērā mūsu pārdošana ir atgriezusies iepriekšējā līmenī," pauda Auškāps. Viņš piebilda, ka pandēmijas rezultātā zaudētos pārdošanas apmērus vēl nav izdevies atgūt pilnībā, jo daļa klientu vēl ir piesardzīgi.