Sazvanīt "Rīgas namu pārvaldnieku" (RNP) ir teju neiespējami - jau nedēļu vairāki klienti cenšas sazināties telefoniski ar uzņēmumu, bet nesekmīgi, vēsta Dienas ziņas.
Rīdziniekiem grūtības sazināties ar Rīgas namu pārvaldnieku
Rīdziniece Daina Selicka nesen nodevusi ūdensskaitītāja rādījumus ar SMS palīdzību. Taču pēdējā rēķinā saņēmusi automātiski iekļautu teikumu, ka rādījumi neesot saņemti.
Meklējot risinājumu, pensionāre Daina vēlējās sazināties ar namu apsaimniekotāju pa tālruni 8900, taču tur atbildēts, ka pārslodzes dēļ pagaidām šis pakalpojums nav pieejams.
Šis numurs pēc vairāku satikto klientu teiktā nebija sazvanāms vismaz nedēļu.
To e-pastā nenoliedz arī uzņēmums. “Pēcsvētku dienās informatīvais tālrunis ir pārslogots, jo reizē ar jautājumiem par rēķiniem tiek pieteikti maksas pakalpojumi, kas nebija iespējami valstī izsludinātās ārkārtējās situācijas laikā. Šajās dienās vidējais gaidīšanas laiks diemžēl ir 9 minūtes,” skaidro RNP.
Klātienes konsultācijas visiem nav iespējamas, jo Latvijā lielākā namu apsaimniekošanas uzņēmuma klientu apkalpošanas kārtība joprojām ir piesardzīga.
LTV Juglas klientu centrā novēroja, ka centra telpās vienlaicīgi drīkst ienākt tikai viens apmeklētājs, turklāt tikai ar iepriekšēju pierakstu. To, kad beigsies šī brīža klientu apkalpošanas kārtība, RNP pārstāve precīzi nevar pateikt.