Elektropadeves traucējumu dēļ VAS "Latvijas valsts radio un televīzijas centrā" (LVRTC) visā Latvijā pirmdienas pēcpusdienā īslaicīgi apgrūtināti mobilie sakari "Tele2" un "Bite" klientiem, TVNET uzzināja centrā.
LVRTC elektrības padeves traucējumu dēļ "Tele2" un "Bite" klientiem visā Latvijā īslaicīgi apgrūtināti mobilie sakari (9)
Telefonsakaru operatora "Bite" klienti pirmdienas pēcpusdienā īslaicīgi palikuši bez sakariem, liecina gan pašu klientu vēstītais, gan arī paziņojums operatora "Twitter" kontā. Sakaru pārrāvumu piedzīvojuši arī operatora Tele2 klienti.
@Tele2Latvia nobrucis ir kas: mans rūteris vai mājas internets un general?
— Ingvilda (@Ingvilda) July 6, 2020
Sveika! Šobrīd visiem mobilo sakaru operatoriem ir novērojamas tehniskas problēmas tīklā saistībā ar elektrības problēmām televīzijas tornī Rīgā. Speciālisti jau strādā, lai tās tiktu novērstas.
— Tele2 (@Tele2Latvia) July 6, 2020
Sveiki!
— Bite Latvija (@Bitelv) July 6, 2020
Šobrīd tiek novērotas tehniskas problēmas ar mobilo tīklu. Situācija tiek skaidrota.
Aicinām izmantot drošus WiFi bezvadu tīklus, lai sazināties ar interneta palīdzību.
Kā pastāstīja viena no "Bite" lietotājām, šodien ap plkst.14 aptuveni uz 20 minūtēm pazuduši pilnīgi visi sakari - nestrādājis internets, nav bijis iespējams ne piezvanīt, ne nosūtīt īsziņas.
Līdzīgi bijis arī citiem klientiem, un sakaru pārrāvums apgrūtinājis arī, piemēram, uzņēmuma "Mobilly" darbību.
LMT preses sekretāre Elīna Lidere TVNET savukārt norādīja, ka LMT tīklā traucējumi nav novēroti.
LVRTC pārstāve Vineta Sprugaine pastāstīja, ka šodien īsi pēc plkst.14 LVRTC infrastruktūras objektā noticis neplānots elektroenerģijas padeves pārrāvums, kas ietekmējis lielu daļu LVRTC sniegto pakalpojumu.
Aptuveni 30 minūtes nebija pieejami datu pārraides pakalpojumi, tāpat tika ietekmēta portāla eParaksts.lv darbība.
Datu centru darbību elektroenerģijas pārrāvums neskāra, tomēr atsevišķos gadījumos bija traucēta datu pārraide starp datu centru un klientu interneta vietnēm.
Elektroenerģijas pārrāvums pilnībā tika novērsts plkst.14.48 un šobrīd pakāpeniski tiek atjaunota visu pakalpojumu pieejamība.
Elektroenerģijas padeves pārrāvuma cēloņi tiks izpētīti un novērsti. LVRTC atvainojas klientiem par sagādātajām neērtībām.
Eju iemaksāt naudu @Citadele, lai samaksātu @Bitelv rēķinu... un uzkaru bankomātu. Zvanu bankai, zvana laikā uzkaras @Bitelv, pazūd internets, zvani. Gribu braukt mājās, jo nekas neiet, bet nevaru atcelt @Mobilly stāvvietas apmaksu, jo aizvien nav sakaru.
— Klāvs (@KlavsTaimins) July 6, 2020
Šī ziņa nosūtīsiet vēlāk
Sveiks! Arī mēs novērojam savienojuma problēmas mūsu sadarbības partneru pakalpojumos. Diemžēl tās skārušas arī Mobilly zvanu centru. Atsūtiet, lūdzu, DM Jūsu https://t.co/h6c09qk6XB., lai varam apturēt apmaksu.
— Mobilly (@Mobilly) July 6, 2020
@Bitelv kas šobrīd Ogres rajonā ar pārklājumu ? Nestrādā mobilie dati, SMS nevar nosūtīt.
— Gatis Riekstiņš (@_rieksts) July 6, 2020
@Bitelv kur tikko pazuda visi sakari maniem abiem https://t.co/KhctG8ElIG pieslēgumiem?
— Jānis (@jaaniic) July 6, 2020