Autotransporta direkcijas izmaksas plānots segt no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem".
Satiksmes ministrija skaidro, ka Autotransporta direkcija aptaujāja visus autobusu pārvadātājus, kuri bija gatavi pārvadāt paaugstinātas riska grupas pasažierus. Iespēju pārvadāt šos pasažierus apsvēra pieci no 25 reģionālās nozīmes autobusu maršrutu pārvadātājiem.
Repatriantu pārvadāšanai bija papildu specifika - nezināms kā arī mainīgs autobusu, maršrutu un pasažieru skaits, spēja reaģēt vienas stundas laikā pēc informācijas saņemšanas un attiecīgi maršruta plānošana, atbilstoša autobusa norīkošana bija jāveic pēdējā brīdī, kā arī nebija zināms kopējais darba apjoms un dienu skaits, kurā jāveic pārvadājumi, bet izbraukšana bija jāorganizē no starptautiskās lidostas "Rīga" uz visiem Latvijas reģioniem. Atbilstoši specifikai no zināmajiem tika uzrunāti pārvadātāji, kuri bāzējas Rīgā (SIA "B-Bus" un AS "Rīgas taksometru parks"). Papildus kapacitātes piesaistīšanai un cenu salīdzināšanai tika uzrunāts vēl viens pakalpojuma sniedzējs - SIA "A.P.Auro".
Pārvadātāja izvēli konkrētās dienas pasažieru pārvadāšanai noteica šoferu un transporta līdzekļu pieejamība, kā arī pakalpojuma cena. Ņemot vērā, ka maršruti bija ļoti dažādi, pakalpojuma salīdzināšanai tika izvēlēts maršruts, kurš bija gandrīz nemainīgs katrā pārvadājumu organizēšanas dienā - lidosta "Rīga"-Latvijas-Lietuvas robežpunkts "Grenctāle". "B-Bus" cena par vienu kilometru bija 1,43 eiro, "Rīgas Taksometru parks" cena par vienu kilometru - 1,46 eiro, bet "A.P.Auto" - 1,60 eiro. Turklāt "B-Bus" informēja, ka viņiem ir pieejami tikai četri autovadītāji.