"Swedbank" korporatīvajiem klientiem ieviesusi iespēju veikt bezkontakta maksājumus ar viedierīcēm

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

"Swedbank" korporatīvajiem klientiem ieviesta iespēja veikt bezkontakta maksājumus ar viedierīcēm, aģentūrai LETA pavēstīja bankas mediju attiecību vadītājs Jānis Krops.

Viņš informēja, ka uzņēmumu karšu lietotāji tagad var maksājumu kartes pievienot e-makiem un ar viedierīču starpniecību veikt mobilos bezkontakta maksājumus.

Jaunais maksājumu veids "Android" tālruņu lietotājiem ir pieejams ar "Swedbank" mobilās lietotnes uzņēmumiem starpniecību, savukārt "iPhone" vai citu "iOS" operētājsistēmas viedierīču lietotājiem - ar "Apple Pay". Uzņēmumu karti var sasaistīt arī ar "Garmin" vai "FitBit" viedpulksteņiem.

Bezkontakta maksājumi ar viedierīcēm ir pieejami lielākajā daļā vietu, kur ir uzstādīti bezkontakta karšu termināļi.

"Dati liecina, ka šobrīd klientu - uzņēmumu vidū bezkontakta maksājumi nav tik bieži izmantota funkcionalitāte, kā tā ir privāto lietotāju vidū, taču paredzam, ka mūsu korporatīvie klienti novērtēs jaunās iespējas un bezkontakta maksājumu īpatsvars strauji pieaugs," pauda "Swedbank" Uzņēmumu pārvaldes vadītāja Ieva Vīgante.

Pēc "Swedbank" datiem, korporatīvie klienti pagaidām bezkontakta maksājumus Latvijā veic 29% gadījumu (Lietuvā - 21%, Igaunijā - 9%), savukārt, privātpersonu klientu vidū bezkontakta maksājumi Latvijā veido 57% no visiem ar kartēm veiktajiem maksājumiem (Lietuvā - 55%, Igaunijā - 28%).

Pēc aktīvu apmēra "Swedbank" ir lielākā banka Latvijā.

Svarīgākais
Uz augšu