"Narvesen Baltija" apgrozījums pērn provizoriski pieauga par 5,9%

Raksta foto
Foto: Agnese Gulbe / LETA

Mazumtirdzniecības franšīzes tīklu "Narvesen" pārvaldošais uzņēmums "Narvesen Baltija" pērn provizoriski strādājis ar 68 miljonu eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 3,8 miljoniem eiro jeb 5,9% vairāk nekā gadu iepriekš, informēja uzņēmumā.

Kā norādīja "Narvesen Baltija" valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena, viens no lielākajiem notikumiem pērn bija kafejnīcu ķēdes "Caffeine" iegāde, bet būtiskas izmaiņas, domājot par ilgtspējīgu attīstību, skārušas arī produktu iepakojumu, kura jomā uzņēmums kļuvis par vienu no līderiem mazumtirdzniecības segmentā.

"Narvesen Baltija" Dovidena atzīmēja, ka patlaban visas 231 "Narvesen" zīmola tirdzniecības vietas Latvijā vada neatkarīgi uzņēmēji uz franšīzes līgumu pamata. Pērn atvērtas 10 jaunas tirdzniecības vietas un turpinājies darbs pie to kvalitātes uzlabošanas, pilnveidojot sortimentu un stiprinot klientu lojalitāti. Sadarbībā ar Latvijas ražotājiem "Narvesen" turpina izstrādāt jaunus produktus. Privātais zīmols "Fresh & Tasty" 2019.gadā veidoja 80% no ēdienu pa ceļam apgrozījuma.

"2019.gads "Narvesen" ir bijis veiksmīgs, mazumtirdzniecības apjomiem pieaugot par apmēram 6% salīdzinājumā ar 2018.gadu, kas pārsniedza mūsu prognozes. Kā stabils un sevi attaisnojošs biznesa modelis sevi ir apliecinājusi franšīzes sistēma, savukārt "Narvesen" sevi nostiprinājis kā pievilcīgs franšīzes devējs," uzsvēra Dovidena.

Viņa piebilda, ka pērn investīcijas novirzītas ne tikai tīkla paplašināšanai un informāciju tehnoloģiju (IT) infrastruktūras attīstībai, bet arī jaunas tirdzniecības koncepcijas realizācijai. Arī atbalsta birojs pārcēlies uz jaunām telpām biznesa centrā "Origo One".

Kā atzīmēja Dovidena, 2019.gada laikā "Narvesen" mātesuzņēmums "Reitan Convenience" iegādājās UAB "Keturi kambariai", kam piederošo SIA "Coffee Inn" Rīgā pārstāv kafejnīcu ķēde "Caffeine". Aizvadītā gada beigās Latvijā bija 19 "Caffeine" kafejnīcu, kuras 2020.gada sākumā pievienotas SIA "Narvesen Baltija".

Pēc viņas stāstītā, vēl viens būtisks jauninājums 2019.gadā piedzīvots ilgtspējīgas attīstības jomā, turpinot mērķtiecīgu ilgtspējīga iepakojuma attīstības politiku. No augiem ražotajām krūzītēm "Narvesen" tirdzniecības vietās pieejami arī 100% otrreiz pārstrādājami vai kompostējami vāciņi.

"Cilvēki aizvien vairāk cenšas savā ikdienā ieviest videi draudzīgas dzīvošanas principus - šķiro atkritumus, iet uz veikalu iepirkties, līdzi ņemot auduma maisiņu, izvēlas divriteni auto vietā. Arī "Narvesen" mērķtiecīgi attīsta ilgtspējīgu iepakojumu politiku, gatavojoties Eiropas Parlamenta regulas ieviešanai," skaidroja Dovidena, piebilstot, ka arī 2020.gadā turpinās ilgtspējīga iepakojuma ieviešana.

Tāpat kā citus Latvijas uzņēmumus, arī "Narvesen" skāra Covid-19 pandēmijas izraisītā ārkārtējā situācija valstī. Ņemot vērā globālos izaicinājumus, Dovidena atzīmēja, ka patlaban ir grūti prognozēt, kā situācija varētu attīstīties nākotnē. Pēc viņas sacītā, šogad "Narvesen Baltija" plāno ieņēmumu samazinājumu un pievērš pastiprinātu uzmanību sadarbības partneriem. "Tomēr uzskatām, ka finanšu stāvoklis ir pietiekami stabils, lai pārvarētu sarežģīto gadu," prognozēja Dovidena.

"Narvesen Baltija" reģistrēta 1997.gadā, un tās pamatkapitāls ir 10,593 miljoni eiro. "Narvesen Baltija" apgrozījums 2018.gadā bija 64,22 miljoni eiro, bet kompānijas peļņa bija 1,579 miljoni eiro. "Narvesen" iekļauts "Reitan" uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā "Narvesen", "Coffee Inn", "Pressbyrån", "R-kiosk" un "7-Eleven".

Svarīgākais
Uz augšu