GMA (Gordon Murray Automotive) jaunais automobilis dziļākajā būtībā ir ārkārtīgi viegla oglekļa šķiedras konstrukcija ar vidū iebūvētu atmosfērisku V12 motoru, kurš ir būtiska daļa no mašīnas struktūras.
Motors nācis no britu firmas Cosworth un tā darba tilpums ir 3,9 litru. Ar 178 kilogramu svaru tas ir vieglākais ielas automobilim paredzētais V12 dzinējs pasaulē. Motora jauda normālos apstākļos ir 663 ZS (467 Nm), savukārt V Max Boost režīmā dzinējs attīsta 700 zirgspēkus.
Ielas automobilim netipisks ir dzinēja ātrums, proti, maksimālo jaudu šis Cosworth dzinējs attīsta tikai pie 11 500 apgriezieniem minūtē, savukārt ierobežotājs ļauj kloķvārpstai iegriezties līdz pat 12 100 apgr./min. Transmisija tikmēr ir pilnībā analoga ar sešiem pārnesumiem - pieciem īsiem, lai iegūtu maksimāli labu paātrinājumu un garu sesto pārnesumu lielu attālumu pieveikšanai lielā ātrumā.
Masa, kas jākustina motoram, ir gaužām niecīga. T.50 lielā mērā būvēts no oglekļa šķiedras, tādēļ monokoks kopā ar virsbūves paneļiem un durvīm sver tikai 150 kilogramus, savukārt braukšanai gatavs auto nesver vairāk par 986 kilogramiem.
Kā jaudas un svara attiecība ietekmē dinamiskos rādītājus, nav zināms. Turpretī aerodinamika aprakstīta samērā plaši. Īpaša uzmanība šajā auto veltīta aizmugurējam antispārnam, kas pilda arī gaisa bremzes funkcijas, un ventilatoram starp aizmugurējiem lukturiem.