Jaunas iepirkšanās pieredzes rašanās
Apģērbu atgriešana no internetā veiktiem pasūtījumiem rada zaudējumus. Kā raksta Vouge Business – Weinswig, Ralph Lauren, H&M, Carhartt, Toast, Boden, Asics un Samsoe & Samsoe ir apvienojušies ar tehnoloģiju kompānijām 3DLook un True Fit, lai
piedāvātu klientiem ķermeņa skenerus, kas samazina iespēju, ka pasūtītās drēbes neatbilst vajadzīgajam izmēram.
Jāmācās arī no tirgus līderiem – lielo zīmolu veikali Parīzē un citās lielpilsētās rāda labo praksi, kā apvienot drošības pasākumus ar klasisko luksusa iepirkšanās pieredzi, padarot šo savienojumu par pircējiem pieņemamu ikdienas sastāvdaļu. Iepirkšanās ar iepriekšēju pierakstu, iepazīšanās ar preču sortimentu internetā, tiešsaistes pielaikošana un citi triki, kas veicina pārorientēšanos no ierastā uz jauno, lai nodrošinātu sev un saviem pircējiem drošības spilvenu brīdī, kad laiks ir nestabils un nav zināms, vai situācija ļaus pirkt un pārdot ierastajā veidā.
Nevienam nav pareizās atbildes, kā modes industrijai reaģēt uz ierastās situācijas pārmaiņām un kam tieši adaptēties. Zināms ir tas, ka pārmaiņas ir iestājušās un ir jāreaģē, lai modes industrija nepazustu un būtu kvalitatīva, pārdomāta un pieprasīta arī turpmāk.
Vogue Business korespondente Lora Gilbo.
Zīmolu arhitekts, profesors un stratēģiskais zīmola konsultants Filips Mihailovičs: https://www.youtube.com/watch?v=3Xh_4JVQbNI
Monton 3D tehnoloģijas https://www.youtube.com/watch?v=cs7hNn3r5ZA