Vieni to sauc par "bobiku", citi par "geļiku", bet nenoliedzams ir fakts, ka Mercedes-Benz G klase, spītējot cienījamajam vecumam, aizvien ir iekārojams modelis ar labām ilgmūžības perspektīvām.
G klase iegūst ekstremālo versiju ar 940 zirgspēkiem
Nekas nav tik labs, lai nevarētu tikt uzlabots. Ar šādu saukli vācu tūninga uzņēmums Posaidon ķēries pie jaunākās paaudzes Mercedes-Benz G 63 AMG pilnveidošanas, un rezultāts ir apvidnieks, kura dinamika pielīdzināma moderniem superauto.
AMG modelim uzstādītais 4 litru V8 turbodzinējs standartā attīsta 585 zirgspēkus, taču Posaidon garāžās iegūst vēl vismaz 355, un rezultātā kantainais auto nu jau attīsta 940 ZS.
Pārmaiņas, kas notikušas, pateicoties jauniem turbokompresoriem, metanola (spirts, kura izstrādājumus noteikti nevajadzētu lietot iekšķīgi, jo iznākums būs ļoti bēdīgs) iesmidzināšanas sistēmai, jaunai ieplūdes un dzesēšanas sistēmai, kā arī pārprogrammētam vadības blokam, uzlabo paātrinājumu par aptuveni sekundi.
Tas nozīmē, ka gandrīz 1000 zirgspēkus spēcīgais G 63 AMG spēj 100 km/h sasniegt 3,6 sekundēs un sprintā varētu sacensties ar tādiem auto kā Ferrari Enzo vai Porsche 911 Carrera S.
Robustā Mercedes-Benz apvidnieka eksterjerā izmaiņas tikmēr ir diezgan pieticīgas. Tas ieguvis vien citu motora pārsegu ar diviem gaisa savācējiem, papildu apgaismojuma bloku, spoileri uz jumta malas, kā arī jaunas izplūdes sistēmas caurules un keramisko bremžu sistēmu.