Savukārt par e-pasta izmantošanu darbā ar “Z paaudzi” labāk aizmirst,
jo jaunieši to atver vai nu pāris reizes nedēļā, vai arī tad, kad ir nepieciešams kaut kas svarīgs. Tomēr arī šajā kanālā ir svarīga maksimāla personalizācija.
Vēl viens svarīgs faktors ir jauniešu mijiedarbība sociālajos tīklos ar saviem elkiem. Agrāk populārs sportists, piemēram, Jaromīrs Jāgrs, bija gandrīz Dieva vietā – tu par viņu zināji visu, bet nekad nevarēji viņam būt tuvumā. Taču tagad savam elkam ir iespējams “piesekot” sociālajos tīklos, turklāt ir iespēja, ka tieši tavu komentāru sportists ieraudzīs un varbūt pat atbildēs.
Tieši tāpēc ļoti svarīga ir tieši viena spēlētāja loma komandā. Piemēram, futbola klubam Turīnas “Juventus” līdz Krištianu Ronaldu pārejai bija vien 10 miljoni sekotāju “Instagram”. Gadu vēlāk sekotāju skaits sasniedza 30 miljonus. Jāpiebilst, ka Ronaldu ir vairāk nekā 207 miljoni sekotāju “Instagram”.
Taču pats galvenais - “Z paaudzi” nav iespējams “nopirkt”.
Nav jēgas rakstīt par to, ka arēnā būs kādas atlaides vai arī klubs piedāvās atlaides jaunajai kolekcijai, lai piesaistītu jaunieša uzmanību. Viņiem nav interesanti dalīties savā starpā ar šādām ziņām, līdz ar to – tāda veida ziņas nespēs piesaistīt pietiekamu aktivitāti.
No klubiem, no zīmoliem “Z paaudzes” pārstāvji gaida jautrību un izklaidi. Smieklīgs video 30 sekunžu ilgumā dos vairāk nekā ziņa par kārtējām atlaidēm. Labas un sliktas ziņas vienlaicīgi – jūs vienmēr iegūsiet atsauksmes par jebkādu aktivitāti, piemēram, komentāru sadaļā, – lai vai tās būtu labas atsauksmes, uzslavas, vai arī nopēlums.