Šis astoņdesmito gadu automobilis ir bijis daudzu latviešu garāžās un daudziem kalpo aizvien tīri labi. Ja ne tāliem ceļojumiem uz siltajām zemēm rudens ieskaņā, tad malkas vešanai no meža pilnīgi noteikti.
Ātrākais VW Golf II pasaulē
Tomēr neviens no mūsu pusē pabijušajiem Golf II nav tik ātrs kā kādam vācietim piederošais auto. Vēl vairāk - tas ir ātrāks par gandrīz jebko, kam ir četri riteņi, un droši liks raudāt ikvienam Lamborghini saimniekam, kurš nolems mest izaicinājumu necilajam golfiņam.
Automobiļa saimnieks ar segvārdu Wimmi, kura Instagram konta nosaukums Turbosektor_Ost liecina, ka viena no viņa mīļākajām auto komponentēm ir turbokompresors, sarkanbrūno VW Golf Syncro iegādājās pirms apmēram 14 gadiem, kad tam bija pieticīgi 98 zirgspēki. Laikam ejot, auto pakāpeniski kļuvis aizvien jaudīgāks un spējīgāks. Ja sākotnēji ar nepilniem 100 ZS un pilnpiedziņu pietika, lai droši tiktu uz priekšu ziemā, tad ātri vien ar to kļuva par maz un Golf ieguva V6 biturbo motoru ar 450 ZS.
Pārmaiņas piedzīvoja arī pilnpiedziņas sistēma. Tās vietā nāca 4MOTION agregāti, savukārt dzinējs tika sapārots ar daudziem un dažādiem turbo risinājumiem. Pašlaik Wimmi ir apstājies pie Nissan Skyline R33 sešu cilindru dzinēja ar milzīgu, modificētu turbokompresoru. Tā jauda - vismaz 1300 zirgspēku.
Šādam auto degvielas tvertne ir sausa, iekams sasniegta šoseja, tādēļ tāliem ceļojumiem tas neder. Malkas vešanai arīdzan ne. Toties dragreisa taisnē šis Golf II ir nepārspējams. Vācu AutoBild nenorāda, cik ātri automobilis no vietas sasniedz 100 km/h, taču paātrinājums no 100 - 200 km/h ilgst tikai 2,76 sekundes, 200 - 300 km/h - 4,66 sekundes, bet Race1000 sacensībās sasniegtais ātrums pusjūdzes jeb 804,67 metru distances finišā ir 340,58 km/h. Nedaudz garākā distancē auto ar pašreizējo pārnesumkārbu var sasniegt arī 350.