Ir izplatīts mīts, ka ātrās ēdināšanas restorānu “McDonald’s” burgeri ļoti ilgu laiku nebojājas. Tomēr kompānija uzsver, ka tie ir maldi – šā uzņēmuma burgeri bojājas, tādēļ populārie video par šo tēmu ir muļķības.
"McDonald's" nāk klajā ar paziņojumu saistībā ar "mūžīgo burgeru" mītu (11)
“McDonald’s” ar paziņojumu nāca klajā pēc tam, kad platformā “TikTok” lielu ievērību guva video, kurā redzams “McDonald’s” burgers, kuru “pat pēc 20 gadiem nav skāris laika zobs”.
“McDonald’s” mājaslapā ir noraidīts mīts, ka burgeri nebojājas pat vairākus gadus. Kompānija uzsver, ka savos produktos neizmanto konservantus un citas komponentes. Galvenās piedevas ir sāls un pipari, tādēļ arī “McDonald’s” burgeri ilgākā laika periodā bojājas, tāpat kā citi pārtikas produkti.
Tiesa gan, lai kompānijas burgeri bojātos, ir nepieciešami īpaši nosacījumi – pirmkārt, gaisa mitrums. Bez nozīmīga gaisa mitruma vai nu pašā ēdienā, vai apkārtējā vidē, baktērijas un pelējums nevar parādīties.
“Arī ar mājās pagatavotu ēdienu var gadīties tas pats. Skatieties – burgeri, kurus jūs redzat, visticamāk, ir izžuvuši, un tajos vairs nav nekāda mitruma. Līdz ar to šie ēdieni nekādā gadījumā nav tieši tādi paši kā iegādes dienā,” paziņoja “McDonald’s”.
Kompānija gan nepaskaidroja, kādēļ tā nolēmusi tieši tagad komentēt sen izplatīto mītu par “mūžīgajiem burgeriem”.
Tikmēr platformā “TikTok” lielu popularitāti guvis klips, kurā redzama sieviete, kas atver kasti ar “McDonald’s” ēdienu, kas izskatās faktiski tāds pats kā pirkšanas brīdī. Klipa aprakstā jautāts: “Kas notiek ar “McDonald’s” burgeru, ja to uz 20 gadiem atstāj iepakojumā?”
Video ir savācis vairāk nekā 500 000 “patīk” atzīmju, kā arī vairāk nekā 12 000 komentāru.
“Bloomberg” norāda, ka video redzamo kastu dizains ātrās ēdināšanas kompānijai bija aktuāls 1996. gadā.