Tehnikas stāvoklis – ja uzņēmuma IT iekārtas ir novecojušas (vismaz 5-7 gadus vecas), tad ir jāpērk jaunas, kas prasa vairāku tūkstošu eiro investīcijas. Arī šis ir labs brīdis, lai izlemtu, vai ir vērts iegādāties iekārtas, ieguldot naudu, vai jāizvēlas cits modelis, piemēram, iekārtu noma.
Prasības pret IT vides pieejamību un elastību
Izplatītākās pieejamības prasības ir 10x5 (darba dienās darba laikā), 12x7 (visu nedēļu darba laikā), 24x7 (visu nedēļu 24h diennaktī). Ne tikai uzņēmumam, bet arī IT tehnikai ir jābūt gatavai strādāt šajos režīmos. Ir jāparedz, kas notiks, ja iekārtas izies no ierindas, cik ātri būs iespējams novērst problēmu, kādus riskus un zaudējumus tas var radīt uzņēmumam.
Par pieejamības jautājumu ir jādomā savlaicīgi, lai nerodas situācijas, kad nodrošināt papildu pieejamību ir ļoti sarežģīti un dārgi, piemēram, iekārtām, kas ir izvietotas birojā, ir pieejams viens neatkarīgs interneta pieslēgums, vai arī birojam nav nodrošināta rezervēta elektrības barošana. Uzņēmumiem arī ir jāapzinās – jo augstākas ir prasības pret pieejamību, jo dārgāks kļūst IT pakalpojums. Jo vairāk attīstās uzņēmums kopumā, jo vairāk prasību rodas pret IT – jauni projekti, izstrādes, jaunas IT sistēmas, utt. Elastība nozīmē, cik ātri IT sistēmas būs gatavas nodrošināt nepieciešamos resursus.
Regulatoru prasības – parasti tās ir prasības pret datu drošību (attiecīga sertifikācija, datu ģeogrāfiska izvietošana vai rezerves kopiju politika). Bieži vien bez ārpakalpojuma sniedzēja šādas prasības nemaz nav iespējams nodrošināt, vai arī tas ir ļoti dārgi.