Kosmētikas zīmols MADARA, iespējams, ir viens no slavenākajiem mūsdienu Latvijas zīmoliem, kas ir pieprasīts ne tikai šeit, bet arī ārzemēs. Kā tapa uzņēmums un kā tas iekaroja gan Latvijas, gan ārvalstu tirgu, portālam TVNET stāsta uzņēmēja Lotte Tisenkopfa-Iltnere.
Lotte Tisenkopfa-Iltnere ir uzņēmuma MADARA Cosmetics līdzīpašniece un dibinātāja. Lotte savu uzņēmumu dibināja vien 23 gadu vecumā. Viņa ir precējusies ar kosmētikas MADARA līdzīpašnieku Uldi Iltneru.
"Ziemeļu skaistums" jeb kā viss sākās
Šogad zīmolam MADARA aprit jau 14 gadi, bet tā pirmsākumi ir meklējami pirms 15 gadiem. Kosmētikas zīmols tika radīts 2006. gadā un jau tolaik lēnām uzņēma apgriezienus. Tolaik pirmie skaistumkopšanas produkti parādījās gan Latvijas, gan Skandināvijas tirgū. Šodien MADARA zīmols jau ir labi atpazīstams skaistumkopšanas industrijā un ir pieprasīts ne tikai Eiropā un ASV, bet arī tālajā Austrālijā.
Ideja par savu kosmētikas uzņēmumu Lottei radās pēc tam, kad pēkšņi uz sejas parādījās alerģiska reakcija no viegla un hipoalerģiska skaistumkopšanas produkta. Tas pamudināja jauno meiteni rūpīgi izpētīt kosmētikas produkta sastāvu un secināt, ka šķietami nevainīgā produkta sastāvā tomēr ir arī sintētiskas un ādu kairinošas sastāvdaļas.
Šis atklājums rosināja Lotti radīt produktus, kas ne tikai uzlabotu ādas stāvokli, bet arī būtu izgatavoti no dabiskas izcelsmes sastāvdaļām, lai mazinātu ķīmisko vielu kaitīgo ietekmi uz cilvēka ādu un vidi.