1998. gadā “Hugo Boss” zīmolu redzējām arī uz briļļu rāmīšu kājiņām, bet 90. gadu beigās ražošanas sarakstam tika pievienotas pulksteņu kolekcijas un golfa apģērbs. 1998. gads ir slavens ar to, ka pirmo reizi tika atklāta sieviešu apģērbu kolekcija.
Galerija: “Hugo Boss” modes skates
Hugo, Boss, Hugo Boss, Boss Green un Boss Orange - kas ir kas?
Visi “Hugo Boss” vīriešu produkti šodien ir sadalīti piecās produktu kategorijās vai līnijās, kas atšķiras pēc stila un elegances. “Hugo Boss” sportiskajai “Boss Green” kolekcijai piedāvā dažādus apģērbus, pulksteņus, somas, apavus, kuru pamatā ir modernākā un populārākā “Boss” kolekcija. Uzvalki un krekli tiek piedāvāti elegantajā “Boss” sortimenta, pat pēc klienta pasūtījuma. Pārējie divi apakšzīmoli, “Hugo” un “Boss Orange”, gan dizainā, gan krāsu ziņā īpaši piemēroti gados jauniem pilsētas vīriešiem, kuri zina, ko vēlas valkāt. Lai gan “Hugo Boss” ir populārāks vīriešu auditorijas vidū, ir arī sieviešu nodaļa, diezgan populāra. Izņemot "Boss" kolekciju, kas ir ekskluzīva vīriešiem, pārējās četrās kategorijās ietilpst visu veidu apģērbi sieviešu gaumei.
Galerija: Saseksas hercogiene Megana "Hugo Boss" svārkos
"Hugo Boss" stils un pārliecība mūsdienās aizvien slēpjas izsmalcinātā praktiskumā. Kā lasījāt, tas savā 96 gadu ilgajā pastāvēšanas vēsturē, ir pieredzējis visdažādākos laikus un galvu reibinošus apstākļus. Vēsture ir šā zīmola līdzgaitniece uz katra soļa!
"Hugo Boss" dzīvotspēja viennozīmīgi apliecina zīmola valkātāja un nēsātāja mīlestību pret patiesu kvalitāti katrā produkta milimetrā.