Šodienas redaktors:
Vita Daukste-Goba

"PrivatBank" no nākamā gada pārtrauks vairākus pakalpojumus

Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls. Foto: Paula Čurkste/LETA

Latvijas "PrivatBank" no nākamā gada fokusēsies tikai uz kreditēšanu un noguldījumu piesaisti, pavēstīja bankas Mārketinga un komunikācijas departamenta vadītāja Jūlija Zeile.

Viņa norādīja, ka atbilstoši jaunajai attīstības stratēģijai banka turpmāk klientiem sniegt tikai kreditēšanas un noguldījumu pakalpojumus, no 2021.gada 1.februāra pārtraucot maksājumu karšu apkalpošanu un citus ikdienas pakalpojumus.

Bankā atzīmēja, ka "PrivatBank" emitēto maksājumu karšu darbība tiks nodrošināta līdz 2021.gada 31.janvārim, tādējādi banka aicina klientus sekot līdzi bankas sniegtajai informācijai un savlaicīgi atvērt kontu citā kredītiestādē vai maksājumu iestādē ikdienas pakalpojumu saņemšanai.

"Finanšu pakalpojumu tirgus Latvijā ir ļoti piesātināts - ja salīdzina kredītiestāžu skaitu uz vienu iedzīvotāju, Latvijā tas ir relatīvi augsts. Tādēļ, lai varētu ilgtspējīgi attīstīties, bankai jāatrod sava pakalpojumu niša, kurā tā var būt konkurētspējīga," norāda bankas valdes loceklis Matīss Krištobans.

Viņš arī atzīmēja, ka kreditēšanas pakalpojumi vienmēr ir bijuši "PrivatBank" stiprā puse, līdz ar to banka plāno tos arī turpmāk attīstīt, uzlabojot piedāvājumu vietējā tirgū. Savukārt noguldījumu jomā banka saskata potenciālu apkalpot ne tikai vietējos klientus, bet arī klientus no citām Eiropas Savienības valstīm.

Tāpat bankā norādīja, ka no ceturtdienas banka sāk jaunas darījumu attiecības ar klientiem, kuri plāno izmantot bankas noguldījumu un kreditēšanas pakalpojumus.

"Lai banka varētu nodrošināt kreditēšanas un noguldījumu pakalpojumus, klientiem, kuri izmanto šos pakalpojumus, joprojām būs pieejama norēķinu kontu apkalpošana un maksājumu veikšana internetbankā," skaidroja bankas valdes priekšsēdētāja pienākumu izpildītāja Inga Rumba.

"PrivatBank" aicina klientus pievērst īpašu uzmanību, ja uz klienta kontu bankā tiek veikti pārskatījumi no valsts iestādēm, piemēram, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras pabalsts vai pensija. Lai nodrošinātu nepārtrauktu minēto pārskaitījumu saņemšanu, banka aicina klientus savlaicīgi paziņot attiecīgajai valsts iestādei kontu citā kredītiestādē vai maksājumu iestādē.

Pēc Finanšu nozares asociācijas datiem, "PrivatBank" šogad jūnija beigās bija 24 901 klients, tostarp 22 526 fiziskās personas un 2375  juridiskās personas. Vienlaikus tās internetbankai bija 8825 lietotāji. Tāpat banka 2020.gada jūnija beigās bija izsniegusi 19 545 maksājumu kartes un uzstādījusi 10 bankomātus.

LETA jau ziņoja, ka "PrivatBank" šogad pirmajā pusgadā strādāja ar zaudējumiem 2,833 miljonu eiro apmērā, kas ir četras reizes vairāk nekā 2019.gada attiecīgajā periodā. Bankas aktīvi 2020.gada 30.jūnijā bija 176,206 miljonu eiro apmērā, kas ir par 10,6% jeb 20,845 miljoniem eiro mazāk nekā 2019.gada beigās.

Pēc aktīvu apmēra "PrivatBank" 2019.gada beigās bija 11.lielākā banka Latvijā. Bankas lielākais akcionārs ir Ukrainas "PrivatBank", kuru 2016.gada decembrī Ukrainas valdība nacionalizēja.

Svarīgākais
Uz augšu