Tad arī reklāmai ir svarīgi cilvēkam par to atgādināt, un tie atgādinājumi var būt visdažādākajās vietās, piemēram, sociālajos tīklos, arī ziņu portālos. E-komercijas procesā ļoti svarīgi ir būt pamanāmam arī meklēšanas rezultātos, piemēram, “Google”. Pēc statistikas, cilvēki bieži vien iepērkas, veicot “Google” meklējumu. Visbiežāk cilvēki par produktu kaut kur ir dzirdējuši, pēc tam pameklējuši internetā informāciju par produktu un tad sākuši meklēt “Google”, kur produktu iegādāties. Tad, veicot meklējumu “Google”, cilvēki atrod interneta veikalā vajadzīgo produktu un to iegādājas.
- Tiem pašiem interneta veikaliem ir arī, piemēram, salīdzināšanas rīki, kur arī var meklēt produktus, neizmantojot “Google”...
- Jā, protams, tas izvērtēšanas process notiek pirms tam, un tad “Salīdzini.lv” vai kādi citi konsolidatori, kalkulatori dažādās sfērās spēlē lielu lomu. Piemēram, kredītu sfērā saistītie servisi (affiliates) sāk spēlēt mazāku lomu. Ja runājam par sadzīves tehniku, tad cilvēki ļoti bieži aiziet uz to pašu “Salīdzini.lv” un meklē konkrēto preci par zemāko cenu. Arī šajā pakalpojumā ir reklāmas, arī speciāls izvietojums produktiem. Tas strādā, ja mērķis ir piedāvāt zemāko cenu.
- Tagad, digitālajā laikmetā, kāda loma ir reklāmai radio, televīzijā un drukātajā presē, respektīvi - “tradicionālajos medijos”?
- Kad parādījās televīzija, tad visi runāja par to, ka kino mirs. Kad parādījās, internets, tad runāja, ka mirs televīzija. Apmēram tā tika runāts.