Šodienas redaktors:
Artūrs Guds

Tādu Golf nebūsi redzējis - V8 motors un aizmugures piedziņa (1)

Foto: Ekrānuzņēmums no video

Ja rokas aug no pareizās vietas, tad var radīt visneiedomājamākās lietas. Piemēram, Opel Kadett, kura priekšā paklanās pat Audi RS 6, vai, kā šajā gadījumā, - pēc skata necilu septītās paaudzes Volkswagen Golf, kas pārspēs ne vienu vien ielas sporta auto.

Lai gan pelēkais VW Golf VII izskatās pēc gluži tipiska nelielas ģimenes auto ar 1,6 litru dīzeļdzinēju, nekā tipiska šajā auto nav. Somu autosporta komanda Maailmanlopun Vehkeet, kuras nosaukuma tulkotā nozīme varētu būt "apokalipses verķi", mašīnai ir veikuši vērā ņemamus pārbūves darbus, virkni komponenšu aizgūstot no BMW rezerves daļu apcirkņiem.

Foto: Ekrānuzņēmums no video

Tādējādi priekšpiedziņas auto, kam normālos apstākļos uzstādīts neliela darba tilpuma motoriņš, tagad ir kļuvis par drifta auto un ir apgādāts ar 4 litru V8 dzinēju, kura 286 zirgspēki un 400 Nm tiek novadīti aizmugurējiem riteņiem. Lai rastu vietu lielajam motoram bez mašīnas virsbūves pārveidošanas, somi Golf priekšā uzstādījuši palīgrāmi no BMW E36, savukārt jaudas pārvada pārbūvei no priekšas uz aizmuguri izmantots E39 palīgrāmis un mezgli no dažādiem deviņdesmito gadu BMW.

Foto: Ekrānuzņēmums no video

Ja no ārpuses par automobiļa karstasinīgo raksturu nekas neliecina, tad salonā viss ir gluži pretēji. Viss liekais un dekoratīvais ir izņemts ārā, lai varētu uzstādīt cauruļu drošības rāmi un bagāžnieka zonā sporta tā dēvētās stūmējstieņa balstiekārtas mezglus.

Foto: Ekrānuzņēmums no video

Zemāk pievienotajā video redzams, ka "apokalipses mehāniķu" darbs nav bijis veltīgs. Lai gan jaudas nav īpaši daudz, līdz 1300 kilogramiem samazinātais svars nozīmē, ka automobilis tāpat driftē brīnišķīgi.

Uz augšu