Biznesa tehnoloģiju izstādes un konferences “RIGA COMM 2020” ietvaros 16. oktobrī TVNET studijā notika diskusija "Cookie 3000. Kā tieksme pēc privātuma ietekmē digitālā mārketinga nākotni". Diskusijas tiešraides ieraksts skatāms portālā TVNET.
RIGA COMM: TVNET rīkota diskusija "Cookie 3000" (2)
15. un 16. oktobrī RIGA COMM ietvaros uz TVNET Digitālā mārketinga skatuves varēs gan atsvaidzināt digitālā mārketinga pamatus, gan sekot jaunākajām vēsmām. Konferences tēmu spektrs ir daudzpusīgs - no e-pasta mārketinga automatizācijas, mājaslapas monetizācijas, affiliate mārketinga un e-komercijas aktualitātēm līdz pat modernai zīmolu grāmatai, videosatura un videoreklāmu mijiedarbībai un pandēmijas ietekmei uz sabiedriskajām attiecībām.
16. oktobrī TVNET Digitālā mārketinga skatuve piedāvā diskusiju "Cookie 3000. Kā tieksme pēc privātuma ietekmē digitālā mārketinga nākotni"
Diskusijā piedalījās:
Moderators:
• Mārtiņš Daugulis – žurnālists, TVNET GRUPA
Diskusijas dalībnieki:
• Matīss Miezis - biznesa attīstības vadītājs, TVNET
• Linda Egle - reģionālā vadītāja Latvijā un Igaunijā, Gemius
• Māris Naglis - globālo klientu panākumu direktors, Httpool
• Andrejs Žmiļevskis – digitālās nodaļas vadītājs, Omnicom Media Group Latvia