Protams, saldajam bija arī sava rūgtuma piegarša, jo izaicinošā reklāmas sērija ar tā laika piecpadsmitgadīgo aktrisi Brūku Šīldsu satracināja ne tikai patērētāju iekāri pēc produkta, bet arī nosodītājus, kas nosauca šo reklāmu par perversu.
Brūksa reklāmā jautā: "Gribat zināt, kas ir starp mani un manu Kalvinu? Nekas!"
Šis teksts "caur puķēm" atklāj faktu, ka nepilngadīgā meitene džinsos ir bez apakšbiksītēm.
Skandalozā video reklāma ar Brūku Šīldsu
Tomēr izaicinošā reklāma radīja "Calvin Klein" džinsu neprātu patērētāju vidū, kuri jau 1979. gadā nedēļas laikā iegādājās vairāk nekā 40 000 bikšu. Džinsu dizaina impērija bija dzimusi!
Līdz 1971. gadam Kleins bija izcils veiksmes stāsts, kura apgrozījums bija 5 miljoni ASV dolāru!
Apakšveļa dzimumu vienlīdzībai!
1982. gadā Kalvins radīja arī apvērsumu apakšveļas ražošanā. Viņš radīja apakšveļas līniju no patiešām kvalitatīvas kokvilnas, to jostas daļā apzīmējot ar savu logotipu. Interesantākais, ka gan vīriešu, gan sieviešu apakšveļa ir vienāda un nav nekādu mežģīņu atbilstoši stereotipiem par sievietēm.
Kleins uzskatīja, ka apakšveļai pirmkārt ir jābūt komfortablai un ērtai. Ja tā tāda ir, tad seksīgums rodas pats no sevis!
Viņš aizmigloja robežas starp dzimumiem, izstrādājot gan vīriešiem, gan sievietēm vienotu apakšveļas stilu.
Protams, šo dzimumu vienlīdzības ideju akcentēja arī reklāmas kampaņa, kas jau atkal bija skandaloza. Reklāmā piedalījās tolaik gados jauni modeļi - aktieris Marks Vēbers un modele Keita Mosa.