Ņemot vērā nodokļu politikas izmaiņu tendenci, šobrīd iegādāties jaunu dīzeļdegvielas kravu transportu nav ieteicams. Šādu auto lietošanas periods ir vismaz desmit gadi, un ar laiku uzturēšanas izmaksas tikai pieaugs. Arī cerības lietotus auto aprīkot ar CNG sistēmu zūd, jo tā būtiski atšķiras no tautā sauktās „gāzes iekārtas”, kas izmanto sašķidrināto propāna gāzi. CNG iekārta paredz būtiskas izmaiņas virsbūvē un degvielas tvertnē.
Auto Asociācijas valdes priekšsēdētājs Andris Kulbergs norāda, ka nodokļu atvieglojumu piemērošana un infrastruktūras sakārtošana radīs paradumu maiņu no fosilās uz citu alternatīvo degvielu. Šobrīd Latvijā ir tikai trīs CNG uzpildes stacijas. Savukārt, reģistrēti ir 150 CNG transporta līdzekļi: 80 vieglās automašīnas, 62 kravu pārvadājumu mašīnas un 7 sabiedriskā transporta līdzekļi.
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas valsts sekretāra vietniece Alda Ozola pauda Eiropas Savienības ekspertu redzējumu, ka 2030.gadā dabasgāzes kopējais īpatsvars transporta nozarē nepārsniegs 3%. Norādot, ka ilgtermiņā CNG loma nebūs liela, bet var kalpot kā pārejas posms īstermiņā, kas palīdzētu samazināt SEG emisiju un uzlabot kopējo gaisa kvalitāti.
SIA „Ursus Forwarding” valdes loceklis Edgars Lācis plānotos Eiropas Savienības mērķus komentē: „Ir skaidrs, ka straujas pārejas uz gāzi vai citas alternatīvas nebūs. Ņemot vērā kravas automašīnu ekspluatācijas periodu, tagad pirktais transports tiks izmantots vēl krietni pēc 2030.gada. Pārvadātāji var ietekmēt izmešu daudzumu izmantojot transportu, kas aprīkots ar jaunāko pieejamo emisijas klasi, vienlaikus soli pa solim strādājot pie pakāpeniskas pārejas uz ekoloģiskākiem risinājumiem.”
SIA „Ursus Forwarding” ir starptautisks loģistikas uzņēmums, kas dibināts 2007.gada 14.jūnijā Uzņēmums ikdienā klientiem piedāvā auto, avio, jūras un dzelzceļa kravu pārvadājumus, muitošanas dokumentu noformēšanu, kā arī citus loģistikas pakalpojumus.