Līdzīgi kā Bugatti savulaik cīnījās ar sava Veyron laišanu sērijveida ražošanā, Mercedes-AMG nodaļa patlaban cīnās ar savu ekstrēmo modeli One.
Atklātībā nonāk jaunas ziņas par gaidāmo Mercedes-AMG One
Sava visjaudīgākā un sportiskākā modeļa One prototipu AMG prezentēja Frankfurtes auto šovā pirms vairāk nekā trim gadiem.
Automobilim jau sen vajadzēja rotāt planētas turīgāko autobraucēju garāžas, tomēr tehnisko izaicinājumu izrādījās vairāk nekā prognozēts, tāpēc izstrāde un modeļa slīpēšana ir ievilkusies.
Tā rezultātā Mercedes-AMG One ar virkni ikdienas lietošanai pielāgotu Formula 1 tehnoloģiju galīgajā formātā tiks prezentēts tikai 2021.gadā. Taisnības labad gan jāsaka, ka arī sākumā minētais Veyron neatbrauca uzreiz. Tā izstrāde bija izaicinājumu pilna, taču, kad tie visi tika pārvarēti, jebkurš pircējs ieguva auto, kurš spēj traukties ar vairāk nekā 400 kilometriem stundā.
Kāds būs Mercedes-AMG One maksimālais ātrums, vēl ir jautājums bez atbildes, taču šādi tādi tehniskie parametri pakāpeniski sāk nonākt atklātībā. Tā, piemēram, tagad kļuvis zināms, ka Formula 1 bolīdam tehniski pietuvinātais modelis, būdams aprīkots ar 1,6 litru V6 benzīna motoru un četriem elektromotoriem, attīstīs vairāk nekā 1200 zirgspēkus.
Ceļā uz masveida ražošanu One piedzīvos vēl dažas izmaiņas. Automobilis ir jāpielāgo trokšņu līmeņa normatīviem, kā arī tam plānotas vairākas izmaiņas ārējā izskatā. Cita starpā tas iegūs jaunu antispārnu un četras izplūdes caurules pašreizējo trīs vietā.
Šobrīd vēl norit One prototipu testi. Ja tie tiks pabeigti atbilstoši grafikam, tad pircēji, to vidū arī uzvarām bagātākais Formula 1 pilots Lūiss Hamiltons, savas ilgi gaidītās mašīnas sāks saņemt 2021.gada otrajā ceturksnī.
Kopumā Mercedes-AMG plāno uzbūvēt 275 mašīnas, un visas tās jau ir pārdotas.