Uzreiz pēc vebināra notiks seminārs “Zīmola vadība. B2B/B2C komunikācija”, viesnīcas Radisson Blu Latvija Hotel telpās, kurā Elīza Drāzniece dalīsies pieredzē par to, kā zīmols var izcelties un apliecināt sevi konkurences telpā, saziņai ar pircējiem nepieciešamo dokumentāciju un cenu politiku. Pasākumu aicināti apmeklēt dizaineri, modes un dizaina studenti, kā arī visi interesenti. Seminārs notiks latviešu valodā. Visi semināra apmeklētāji saņems arī ielūgumu uz kādu no RIGA FASHION WEEK modes skatēm, kas notiks no 27. līdz 31. oktobrim. Reģistrēšanās semināram pieejama šeit.
30. oktobrī UF ietvaros deviņi dizaineri, kuri tika atlasīti starp pretendentiem no 11 Eiropas valstīm, tiešsaistē prezentēs savas kolekcijas modes ekspertu izvērtēšanai. Šajā pasākumā piedalīsies šādi dizaineri: Caterina Moro (Itālija), N/A Studio (Francija), Diana Arno (Igaunija), Irina Tosheva (Maķedonija), Kozaricsviktordress (Ungārija), Lila&John (Beļģija), Montreet (Austrija), One Wolf (Latvija), Natālija Jansone (Latvija).
Ekspertu vidū: zviedru dizainere ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi kā H&M radošā direktore – Margareta van den Boša, kura īstenojusi populārākās H&M sadarbības ar Karlu Lāgerfeldu, Stellu Makartniju, Donatellu Versace un Roberto Kavalli; Filips Mihailovičs (Francija) ir zīmola arhitekts, profesors un stratēģiskais konsultants pasaules vadošajiem zīmoliem. Daniels Esa (Francija) ir sava veiksmīgā apavu zīmola Daniel Essa radošais direktors un dizainers, ko atzinušas vadošās publikācijas, tostarp Vanity Fair, Vogue, Elle un citi. Elīza Drāzniece (Latvija) ir modes zīmolu vadītāja un biznesa konsultante. Elīzai ir pieredze ar tādiem zīmoliem kā Stella McCartney, The Row, Azzedine Alaïa, Céline, Off-White un citiem.