Ģimenes, kas pandēmijas ierobežojumu dēļ ir spiestas daudz laika pavadīt mājās, ir pievērsušās “tradicionālākām” izklaidēm. Tas nozīmē, ka ne tikai tehnoloģiju giganti, bet arī galda spēļu ražotāji šajā situācijā var gūt lielu peļņu, vēsta CNN.
Pandēmijas ietekmē ģimenes arvien vairāk atgriežas pie galda spēlēm
Populāro galda spēļu “Monopols” un “Magic” ražotājs “Hasbro” paziņojis, ka pēdējo mēnešu laikā pārdošanas rezultāti ir uzlabojušies par 21%. Tas skaidrojams ar to, ka arvien vairāk ģimenes ierobežojumu dēļ pavada laiku mājās un tiek meklēti veidi kā šo laiku aizpildīt. Tāpat arī “Zvaigžņu karu” tematikas un citas rotaļlietas tiek pārdotas ievērojami vairāk nekā analogā laika posmā pērn, norāda uzņēmumā.
Kopumā gada griezumā “Hasbro” ienākumi ir kritušies par 4%, jo ir aizkavējušās vairāku ilgi gaidītu filmu pirmizrādes. Kompānija norāda, ka ievērojami uzlabojumi ir vērojami, sākot ar jūliju, kad tika atvērtas iepriekš slēgtās ražotnes, kas ievērojami ietekmēja produktu pārdošanu.
“Trešais ceturksnis ir bijis veiksmīgs rotaļlietu, spēļu un arī digitālo produktu pārdošanā. Mēs lēšam, ka arī gaidāmā Ziemassvētku sezona būs ļoti laba,” sacīja “Hasbro” vadītājs Braiens Goldners.
“Arī kinoteātros atgriežas dzīvība, un domājam, ka izdosies dažādu tematisko produktu pārdošanas rādītājus uzlabot līdz nākamā gada sākumam,” saka Goldners.
Tiesa gan, veiksmīgi sokas arī konkurentiem. “Hasbro” veiksmīgos rādītājus aizēnojuši galvenie konkurenti - “Mattel”, kas arī piektdien paziņoja par pārdošanas rādītājiem trešajā ceturksnī. “Barbie” un ”Hot Wheels” ražotājs norādīja, ka leļļu pārdošana ir palielinājusies par 28%, bet automašīnu modelīšu pārdošana – par 6%. Tas uzņēmumam “Mattel” ļāva piektdienu noslēgt ar 13% lielu akciju vērtības pieaugumu.
“Rotaļlietu industrija kopumā ir augusi ļoti labi, un tā turpina izrādīt spēcīgu pretestību laikos, kas ir ļoti izaicinoši ekonomikai un daudzām nozarēm,” sacīja “Mattel” vadītājs Inons Kraics “Mattel” paziņojumā.