Šī Rīgas modes nedēļas rudens sesija atšķirsies no visām iepriekšējām sezonām un tiek organizēta, ņemot vērā visus nepieciešamos piesardzības pasākumus. Jaunajiem standartiem ir pielāgojusies ne tikai Baltijas modes federācija, kas ir RFW organizētāji, bet arī modes dizaineri.
Jekaterina Kovaļenko, entuziastisku dizaineru kopienas Soyka Secret Garden dibinātāja, atzīmē: “Galvenā mācība, ko esmu ielāgojusi pandēmijas laikā, ir nepieciešamība apvienot mazos dizaineru zīmolus, kuri nestrādātā mass market tirgum. Šajā grūtajā laikā mūsu “dārzam” tika pievienoti vairāki Latvijas modes zīmoli un viens igauņu – Goodlooking.”
Pašizolācija Cinnamon Concept zīmolam ir kļuvusi arī par radošas sadarbības laiku – pavasarī tika izveidota četru dizaineru apvienība Designers 4-Union. Tās rezultātā maijā Rīgā atvērās studija Designers 4, kurā tiek prezentētas zīmolu Iveta Vecmane, Vaskala, Hanna by Cinnamon Concept kolekcijas un juveliera Valda Brožes darbi. “Šķiet, ka šis periods mūs atgrieza mūsu radošā ceļa sākumā, kad mums vēlreiz jāpierāda sevi, jāeksperimentē uz tausti. Atbalsts klientiem un līdzīgi domājošiem cilvēkiem ir vissvarīgākais. Kopā mēs varam pielāgoties “jaunajai realitātei” un turpināt attīstīties,” saka Hanna Pujēna, Cinnamon Concept dibinātāja.