Itālijas auto dizaina un unikālu auto izgatavošanas ateljē Zagato ir sagatavojis kārtējo šedevru ar saknēm pagātnē.
Zagato rada vēsturiska auto atdarinājumu modernā izpildījumā
Zagato ik pa laikam pamanās paspīdēt ar unikāliem dažādu zīmolu automobiļiem, tai skaitā BMW un Aston Martin, tomēr tā jaunākais izstrādājums ir mazāk pazīstams Iso Rivolta GTZ - superauto retro mašīnas izskatā.
Taisnību sakot, automobiļa pirmizrāde norisinājās jau pirms vairākiem mēnešiem. Tā tehniskie dati turpretī nebija zināmi. Tagad kļuvis zināms, ka zemais un platais Iso Rivolta GTZ ir veidots, par bāzi ņemot amerikāņu autobūves tehniku.
Tādējādi automašīna ir aprīkota ar General Motors 6,2 litru V8 benzīna motoru V8, kas citkārt sastopams septītās paaudzes Chevrolet Corvette (2014-2017). Tas ir aprīkots ar mehānisko kompresoru un attīsta 660 ZS, kamēr griezes moments ir 881 Nm.
Uzņēmums apgalvo, ka Iso Rivolta GTZ no 0 līdz 100 km/h paātrinās tikai 3,7 sekundēs un tā maksimālais ātrums ir 315 km/h.
Automobiļa šasija ir būvēta no tērauda caurulēm, bet tās apšūtas ar eleganti izliektiem virsbūves paneļiem un oglekļa šķiedru. Simpātiskajā dizainā, kas daudziem varētu atgādināt sešdesmito gadu sporta mašīnas, patiesi velkamas paralēles ar attiecīgo periodu, jo izstieptais siluets ar garo purngalu aizgūts no vēsturisko Iso Grifo AC/3 sacīkšu mašīnu, kas 1964. un 1965. gadā uzvarēja Lemānas 24 stundu sacīkstēs prototipu klasē ar motora tilpumu virs 5 litriem. Arī tam automobilim uzstādītais 5,4 litru V8 motors nāca no Chevrolet.
Kopumā Zagato iecerējuši samontēt 19 GTZ eksemplārus, no kuriem par deviņiem jau ir samaksāts. Cik? Tas paliek Zagato un pircēju ziņā.