"Pastāvēs, kas pārvērtīsies," savulaik teica Rainis. Divi autobūves milži, Fiat Chrysler Automobiles un Groupe PSA, tikmēr ir pārliecināti, ka pastāvēs, kas apvienosies, un jau tuvākajā laikā veidos kopuzņēmumu.
Prezentēts jaunizveidotā autobūves granda Stellantis logo
FCA un PSA vienprātību jautājumā par spēku apvienošanu panāca jau sen, taču tikai tagad kopuzņēmums, kurā abas jaunās grupas puses apvienosies vienlīdzīgās daļās 50:50, ieguvis vizuālo identitāti. Proti, Stellantis koncernam tagad ir savs logo.
Apvienošanās rezultātā zem viena jumta nonāks 14 dažādi zīmoli, to skaitā Fiat, Jeep, Dodge, Ram, Maserati, Peugeot, Opel, Citroen un arī DS.
Izplatītajā paziņojumā abas kompānijas tēlaini norāda, ka ceturtā lielākā autobūves koncerna Stellantis logotips simbolizē abu dibinātāju vēsturisko mantojumu, grupā ietilpstošo 14 auto zīmolu apvienoto spēku un dažādos pasaules reģionos strādājošo darbinieku profesionālo pieredzi.
Nosaukums Stellantis savukārt atvasināts no latīņu vārda stello, kas tulkojumā nozīmē "spīdēt ar zvaigznēm".
Ieguvējas no apvienošanās būs kompānijas, un jācer, ka arī patērētāji. Jo spēcīga sadarbība, vismaz komercauto jomā, starp abiem autobūves uzņēmumiem pastāv jau sen. Piemēram, Fiat Ducato, Peugeot Boxer un Citroen Jumpy būtībā ir viens auto, taču tiek tirgots atšķirīgās konfigurācijās ar katram zīmolam specifisku dizainu.