Skaistumkopšanas gigants radījis "virtuālo kosmētiku" sievietēm

Raksta foto
Foto: Reuters / Scanpix

Tām, kas nevēlas savu kolēģu, draugu un radinieku priekšā rādīties bez kosmētikas pat telefona ekrānā, bet nav vēlmes viena zvana dēļ pavadīt ilgu laiku meikapa uzlikšanai, kosmētikas ražotājs “L’Oreal” ir radījis jaunu risinājumu, vēsta “TechCrunch”.

Francijas kompānija ir radījusi jaunu – digitālo kosmētiku. Lietotne “Signature Faces” ļauj reāllaikā sejai uzlikt filtrus un tādējādi iegūt skaistāku izskatu vien ar dažu klikšķu palīdzību.

“Mēs uzskatām, ka katrs cilvēks pats par sevi jau ir skaists. Tomēr pasaulē, kurā vienmēr ir ieslēgta kamera, tas ir normāli – ir vēlme “paspēlēties” ar dažādiem filtriem un atrast optimālu izskatu. Mēs vēlamies radīt pilnīgi jaunu mūsdienu kosmētikas lietošanas pieredzi,” teikts kompānijas oficiālajā paziņojumā.

Lai “uzliktu meikapu”, telefonā ir nepieciešams uzstādīt lietotni “Snap Camera”. “L’Oreal” mājaslapā teikts, ka šī lietotne ir savietojama darbam ar “Zoom”, “Skype”, “Twitch”, “Instagram”, “Snapchat”, “Google Duo” un “Google Hangouts”.

“Programmu var izmantot, uz sejas virtuāli uzklājot līdz desmit kosmētikas līdzekļu – acu ēnas, lūpu krāsu, skropstu tušu un pārējo. Lietotne ir savietojama ar populārākajiem sociālajiem tīkliem, kā arī ar videokonferenču platformām,” teikts lietotnes aprakstā.

Kompānijas kreatīvais direktors Paskāls Potevils norāda, ka ideja radusies tādēļ, ka pēc “kosmētikas filtriem” pieaudzis pieprasījums no patērētājiem, it īpaši no Z paaudzes (no 1995. līdz 2012. gadam dzimušajām) meitenēm, kurām bieži vien trūkst dažādu pašizpausmes līdzekļu videozvanu laikā.

“Mēs nolēmām radīt digitālo kosmētiku, kas ļautu viņām radīt tādu tēlu sociālajos tīklos, kādu meitenes nekad nevarētu izveidot reālajā dzīvē,” norādīja Potevils.

Svarīgākais
Uz augšu