Pretrunīgu sabiedrības vērtējumu ir izpelnījies viens no pirmajiem jaunievēlēto Rīgas domnieku darbiem veloinfrastruktūras uzlabošanā – pagaidu velojoslas ierīkošana Čaka ielā. Kamēr viena pilsētnieku daļa ir sajūsmā, citi uzskata, ka nedrīkst nerēķināties ar sabiedrisko un privāto transportu.
Kam vajadzīga veloinfrastruktūra?
Riteņbraucēju plūsmas intensitātes mērīšanu Rīgā regulāri veic apvienība “Pilsēta cilvēkiem”. Parasti riteņbraucēji tiek skaitīti uz Rīgas tiltiem tā saucamajā maksimumstundā - no pulksten 8 līdz 9 no rīta. Piemēram, šā gada 13. novembrī VEF tiltu šajā laikā uz divriteņiem šķērsoja 224 cilvēki. Pagājušogad aptuveni tai pašā laikā 188 cilvēki. Savukārt Vanšu tiltu šā gada 16. oktobrī šķērsoja 231 riteņbraucējs, bet pērn aptuveni šajā pašā laikā 268 riteņbraucēji.