Ukrainas medijs atgādina, ka Bērziņš 2019.gadā zaudēja amatu LDz pēc tam, kad satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP) viņam un LDz valdes loceklim Aivaram Strakšas izteica neuzticību, rosinot uzņēmuma padomi viņus atbrīvot no amata.
Ukrainas portāls norāda, ka Bērziņš, atstājot amatu, saņēma 250 000 eiro kompensāciju, taču viens no kompensācijas izmaksāšanas nosacījumiem bijis nestrādāt pie LDz konkurentiem. Ņemot vērā, ka "Ukrzaļiznicja" un "Ļiski" nodarbojas ar tranzīta kravu pārkraušanu, un ir LDz tiešie konkurenti, pēc "368.media" vēstītā, Bērziņš nav ievērojis kompensācijas izmaksāšanas nosacījumus.
Bērziņa advokāts Viktors Tihonovs e pastā gan skaidro, ka Bērziņš kompensācijas nosacījumus ir ievērojis un tos nav pārkāpis. Bērziņam nav noteikts līgumisks vai likumisks ierobežojums strādāt ārvalstīs, un, lai nezaudētu profesionālo kvalifikāciju, viņš spiests strādāt tālu prom no mājām.
Tāpat Ukrainas portāls vēsta, ka Bērziņš darbu "Ļiski" filiāles izpilddirektora amatā sācis 1.oktobrī, tomēr likumā noteikto mantiskā stāvokļa deklarāciju joprojām nav iesniedzis.
Dažas nedēļas pirms stāšanās "Ļiski" filiāles izpilddirektora amatā Bērziņš Ukrainā nodibinājis uzņēmumu "Vin Vin Transport Soļušns" ("Win Win Transport Solutions"). Ukrainas portāls pieļauj, ka Bērziņa uzņēmums, kura darbības veidi ir noliktavas pakalpojumi un dzelzceļa pārvadājumu apkalpošana, pelnīs tieši pateicoties jaunajam Bērziņa amatam.