Viņš norāda, ka šādi skati vērojami daudzviet pie Londonas apvedceļa M25.
Maknamara esošo situāciju nodēvēja par bezprecedenta gadījumu, piebilstot, ka daļa taksometru uzņēmumu šo piespiedu dīkstāvi nepārdzīvos.
Kā liecina LTDA aplēses, Londonā šobrīd pakalpojumus sniedz vien 20% no visiem taksometriem.
Londonā kopumā ir aptuveni 20 000 taksometru.
Maknamara uzskata, ka valstij būtu jāsniedz papildu atbalsts grūtībās nonākušajai taksometru nozarei.
Tie taksometru vadītāji, kas joprojām pārvadā pasažierus, šobrīd gūst vien 20% no pirmsepidēmijas perioda ienākumiem. Daļa vadītāju pārkvalificējušies par kurjeriem, kas piegādā preces no lielveikaliem pircējiem uz mājām, tomēr lielākā daļa vadītāju vienkārši sēž bez darba.
Covid-19 epidēmija smagi skārusi arī taksometru pakalpojumu nozari Londonas apkaimes lidostās, ņemot vērā straujo gaisa satiksmes apjomu samazināšanos.
Taksometra vadītājs Sems Haustons, kurš uzņem pasažierus Londonas Hītrovas lidostā, norāda, ka šobrīd viņam pasažieri jāgaida vidēji 20 līdz 24 stundas. Savukārt pirms epidēmijas gaidīšanas ilgums nepārsniedza trīs stundas.
Daļa taksometru vadītāju, kas reģistrējušies kā pašnodarbinātie, ir saņēmuši valsts palīdzību, tomēr citi uz šādu palīdzību nevar pretendēt.
Maknamara uzskata, ka valdībai vajadzētu taksometru nozarei palīdzēt līdzīgā veidā, kādā atbalsts tika sniegts restorāniem un kafejnīcām.
“Mēs esam saņēmuši tikpat smagu triecienu kā restorānu sektors,” norāda Maknamara.