Raidījuma Zebra vadītājs Pauls Timrots jaunievedumus salīdzina ar bērnībā gatavotām pankūkām. Gribējās, lai ir garšīgi, taču mīklai nejauši piebira par daudz sāls. Lai situāciju vērstu uz labu, viņš piebēra cukuru, taču nekas labs un lietojams tāpat nesanāca. Ar A. Čaka ielu ir līdzīgi, un viena no šādām pārmaiņām, kam tagad jāveicina transporta novirzīšana uz tukšākām ielām, ir kreisais pagrieziens no Zemitāna tilta uz Pērnavas ielu.
Zebra atgādina, ka vēl pirms kāda laika, kad šis pagrieziens bija atļauts, A. Čaka un Pērnavas ielas krustojums bija pats, pats bīstamākais krustojums Rīgā.
"Agrāk šis krustojums bija bīstamākais punkts visā Rīgā, jo bija atļauti kreisie pagriezieni visos virzienos; tagad krustojums ir sakārtots, luksofori kļuvuši modernāki, un teorētiski ir iespējams luksoforus uzstādīt tā, lai varētu veikt kreiso pagriezienu. Tomēr tas ir ļoti dārgi, nekur nav teikts, ka tā būs labāk, un satiksmes dalībniekiem nāksies rēķināties ar lielu gaidīšanas laiku – būtu nepieciešamas kādas sešas dažādas fāzes, lai varētu izveidot drošu kreiso pagriezienu uz Pērnavas ielu," lēš Timrots un arī norāda, ka diez cik godīgs šāds risinājums nebūtu pret Pērnavas ielas iedzīvotājiem, kuriem tagad ir dzīvošanai draudzīga vide ar nelielu satiksmes plūsmu, rotaļu un sporta laukumiem, kā arī kokiem ielas malās.