Rīgas ostā pēc franču pasūtījuma tiek izgatavota peldoša sala

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Pēc franču kompānijas “Smart Island Riviera” pasūtījuma uzņēmuma “Latitude Yachts” ražotnē Rīgas ostā šoruden top ekskluzīvs kuģis – 1700 m2 plaša peldoša sala, kuru nākotnē viesu uzņemšanai plānots noenkurot Francijas Rivjērā netālu no Kannām. Uz peldošās salas atradīsies pludmales klubs ar restorānu, bāru un peldbaseinu, un uz tā vienlaikus varēs uzņemt līdz pat 400 viesiem, portālu TVNET informē Rīgas brīvosta.

“Kuģis ir unikāls – pirmais tik liels šāda veida projekts pasaulē. Plānojam, ka peldošā sala galvenokārt tiks izmantota dažādu pasākumu organizēšanai, bet ikdienā uzņems viesus kā pludmales klubs. Mūsu kompānijai šis ir pirmais projekts, bet nākotnē plānojam uzbūvēt un atvērt vairākas šāda veida peldošas izklaides vietas visā pasaulē. Mūsu mērķis – radīt augsta līmeņa produktu, kurš būtu tehnoloģiski mūsdienīgs, bet vienlaikus klasiski ērts un patīkams mūsu viesiem,” saka “Smart Island Riviera” prezidents Marks Odino (Marc Audineau).

Raksta foto
Foto: Publicitāte foto.

Aizvadītajā nedēļas nogalē jaunuzbūvētā  41 m garā, 31 m platā un ap 165 tonnu smagā kuģa korpuss ar peldošo celtni “Maja”, kas speciāli šim nolūkam Rīgas ostā bija ieradies no Polijas, tika svinīgi nolaists ūdenī.

“Esmu gandarīts, ka Rīgas brīvostā kuģu būvēšanas tradīcijas turpinās, radot augstvērtīgus un ekskluzīvus produktus, kas tiek starptautiski novērtēti, nesot Rīgas ostas vārdu tālu pasaulē,” izsakās Rīgas brīvostas valdes priekšsēdētājs Viesturs Zeps.

“Augstas pievienotās vērtības uzņēmumu un ražotņu attīstību Rīgas ostas teritorijā redzu arī kā vienu no būtiskiem Rīgas brīvostas attīstību un konkurētspēju stiprinošiem virzieniem,” turpina V.Zeps, vienlaikus atgādinot, ka kvalitatīvs serviss kuģu būves un remonta pakalpojumos ir būtisks faktors arī jebkuras ostas pamatdarbības un funkciju nodrošināšanai.

Raksta foto
Foto: Publicitāte foto.

Šobrīd “Latitude Yachts” turpina kuģa aprīkošanu – tam tiks uzstādīta virsbūve, ierīkoti visi kuģim nepieciešamie mehānismi un veikta koka apdare. Plānots, ka pavasarī unikālais peldlīdzeklis dosies uz Francijas piekrasti, kur tiks pabeigts interjers, un jau šovasar tas tiks atvērts viesu uzņemšanai.

“Mūsu sadarbība ar “Latitude Yachts” ir izveidojusies ļoti veiksmīga. Šeit ir lieliska, profesionāla komanda, kas izcili veic savu darbu. Projekts ir unikāls un komplicēts, turklāt zināmu ietekmi uz tā gaitu neapšaubāmi atstāj arī Covid-19 situācija. Taču esmu pārliecināts, ka kopā ar “Latitude Yachts” mēs tiksim galā ar visiem izaicinājumiem un pabeigsim būvniecību plānotajos termiņos,” tā Marks Odino.

Uzņēmums, kas Rīgas ostā strādā ar preču zīmi “Latitude Yachts”, nodrošina pilnu kuģu un jahtu ražošanas ciklu, sākot no to projektēšanas, līdz ražošanai un aprīkošanai, kā arī sniedz peldlīdzekļu remonta, modernizācijas un servisa pakalpojumus. Kompānijai ir sava galdniecība, kas ļauj realizēt klientu vēlmes arī jahtu un kuģu interjera izstrādē. Uzņēmuma galvenā ražotne atrodas ostas teritorijā – Sarkandaugavā.

“Viens no veiksmīgiem uzņēmuma darbības virzieniem ir individuālu projektu realizēšana pēc īpašām klientu vēlmēm un prasībām. Mēs esam interesanti ar to, ka mums katrs projekts ir unikāls un praktiski vienā eksemplārā,” uzsver “Latitude Yachts” projektu vadītājs Kaspars Veidemanis. Pazīstamākais “Latitude Yachts” projekts ir 2016. gadā tapušās divas ekskluzīvās jahtas – trimarāni. 53 m garās jahtas vēl šobrīd ir lielākie peldlīdzekļi pasaulē, kas pilnībā uzbūvēti no kompozītmateriāliem.

Svarīgākais
Uz augšu