Pirmā G klase ar pretējā virzienā veramām durvīm

Hofele Ultimate HG
Hofele Ultimate HG Foto: www.hofele.com

Tikai četrdurvju Rolls-Royce un vēl dažiem auto, piemēram, pēdējās paaudzes Opel Meriva un elektriskajai Mazda MX-30 aizmugurējās durvis veras pretējā virzienā. Tomēr tagad pie šādas koncepcijas durtiņām ticis arī kāds Mercedes-Benz G klases apvidnieks.

Mercedes-Benz G klase starp mums ir jau vairāk nekā 40 gadus. Šai periodā ir mainījies klasiski kantainā modeļa durvju un riteņu skaits, taču ne durvju vēršanās virziens. Tas vienmēr bijis uz priekšu. 

Secinot, ka tas ir pārāk pierasti un garlaicīgi, vācu tūninga studija Hofele pirmā (pēc pašu domām) sāka interesentiem piedāvāt Mercedes-Benz G klases pārbūves projektu aizmugurējām durvīm, lai tās vērtos pretēji braukšanas virzienam. Projekts, kas ieguvis nosaukumu Ultimate HG, neaprobežojas tikai ar to; automobilim ir jauns virsbūves elementu komplekts un pārpārēm hromētu detaļu.

Raksta foto
Foto: www.hofele.com

Uz Mercedes-Benz G klases būvētais Hofele Ultimate HG saglabā visas oriģinālā auto iespējas bezceļa apstākļos, taču vienlaikus ir ne mazāk ērts kā augstākās klases auto. Tā vismaz norāda uzņēmums. Tas arī izskaidro lēmumu mainīt konstrukciju, aizmugurējo durvju eņģes uzstādot pretējā pusē, kā greznākajos limuzīnos. Papildus tam SUV ir aprīkots ar automātiski ievelkamiem kāpšļiem, lai atvieglotu pasažieru iekāpšanu un izkāpšanu no auto.

Raksta foto
Foto: www.hofele.com

Bez tā Ultimate HG ir pārveidots radiatora režģis, kam gan saglabāta sākotnējā forma, hromēti priekšējo lukturu ieliktņi, citāda dizaina bamperi un 23 collu Hofele Turbine riteņu diski. Salonā izmaiņas nav tik būtiskas: sēdekļi ir apdarināti ar nappa ādu un mākslīgo zamšādu gaiši pelēkos toņos, ar ateljē logotipu uz galvas balstiem. Atdalītie otrās rindas sēdekļi ir aprīkoti ar apsildes, ventilācijas un masāžas funkciju. Pasažieriem ir arī bezvadu viedtālruņu uzlādes iespēja.

Raksta foto
Foto: www.hofele.com

Par spēkstaciju ziņu nav. Standarta flagmanis Mercedes-AMG G 63 ir aprīkots ar 4,0 litru twin-turbo V8, kas attīsta 585 zirgspēkus un 850 Nm griezes momentu, un ir savienots ar deviņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Šāds auto no nulles līdz 100 km/h paātrinās 4,5 sekundēs, un tā maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie 220 kilometriem stundā.

Uz augšu